نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخابات آينده رياست جمهوري، نقش تعيين کننده اي در تحکيم موقعيت ايران در جهان دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علي نعمت چهاردولي افزود: اين انتخابات از نظر ميزان مشارکت و حضور مردم در اين عرصه مهم سياسي، بسيار براي دولت هاي غربي مهم است.
وي با تاکيد بر اينکه دشمنان هيچگاه کينه و دسيسه خود را عليه ايران کم نخواهند کرد، اظهار داشت: لازم است ملت ايران بار ديگر با خلق حماسه سياسي در انتخابات آينده رياست جمهوري، به طور جدي در مقابل توطئه هاي دشمنان مقاومت کنند.
وي گفت: به طور حتم، خلق اين حماسه در گرو مشارکت بالاي مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه و اصلح است و رييس جمهوري را انتخاب کنند که در مسير ولايت فقيه، رهبري، اهداف نظام جمهوري اسلامي، ملت ايران و شهدا قدم بردارد.
به گفته وي رييس جمهوري آينده بايد بتواند حماسه سياسي و حماسه اقتصادي را رقم بزند و به دور از شعاري عمل کردن، براي اقتدار ايران و سربلندي ملت برنامه و هدف داشته باشد.
وي همچنين با اشاره به نامگذاري سال جديد گفت: با توجه به اينکه کشور ما در بسياري از مقوله ها به خصوص سياسي و اقتصادي تحت فشار استکبار جهاني و قدرت هاي غربي است، مقام معظم رهبري سال 92 را نيز مانند سال هاي گذشته بر اساس مقتضيات زماني و مکاني ايران و جهان نامگذاري کردند./ب
عضو کميسيون عمران مجلس با بيان اينکه خلق حماسه ها در ايران همواره در طول تاريخ جايگاه خاصي داشته، بيان داشت: حماسه حسيني، عاشورايي، حماسه حضور مردم در انتخابات مختلف و حماسه هشت سال دفاع مقدس، نشان دهنده ايستادگي و اراده محکم مردم ايران در مقابل سيل عظيم جهاني بوده است.
چهاردولي گفت: اين در حاليست که ايمان، اراده، غيرت و تعصب همواره موجب پيروزي ملت ايران در مقابل حيله، دشمني و تزوير دشمنان شده و در انتخابات آينده رياست جمهوري و شوراها نيز بايد با تکيه بر ايمان، اراده و اعتقاد محکم بار ديگر پيروز ميدان باشيم.
وي تاکيد کرد: در حماسه اقتصادي نيز مردم بايد از برنامه ريزان، مجليسان و کارشناسان در عرصه هاي مختلف استفاده کنند و با تعامل، صرفه جويي، مولد بودن، کمک کردن به مسايل اقتصادي و ساير موارد، به دولت، نظام و مردم کمک کنند.
نماينده مردم ملاير در خانه ملت گفت: اگرچه در کشور مشکلات، تحريم ها و تهديدهايي وجود دارد، اما مردم بايد پايداري و ايستادگي کرده و در راستاي تحقق حماسه سياسي و اقتصادي قدم بدارند.
برچسب ها: تحکیم ، موقعیت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.