فرماندار شهرستان سقز گفت: تاسیس بخشداری گامی ارزشمند و مهم در راستای توسعه بخشی به منطقه و شهرستان و فراهم کردن دسترسی بهتر مردم به امکانات است.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ؛ نادر فخری در مراسم افتتاح بخشداری امام ضمن تبریک ارتقای ساختار دهستان سنته به بخش اظهار داشت: بی شك این ارتقا و تغییر باعث خدمت بیشتر، ‌هدایت و كمك رسانی مطلوبتر وافزایش رضایتمندی مردم منطقه از خدمات نظام و دولت می شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات، مهمترین،‌ با ارزشترین و ‌حساسترین رویداد سال جاری را انتخابات 24 خرداد ماه 92 عنوان کرد و افزود: بخشدار به عنوان یكی از مجریان انتخابات، حضور و مشاركت گسترده مردم، ‌اجرای قانون، ‌امانتداری از آرای مردم برگزاری و تشویق و ترغیب مردم برای حضور در صحنه را باید مدنظر قرار دهد.
 
فرماندار سقز از آمادگی ستاد اجرایی شهرستان برای برگزاری انتخابات پیش رو خبرداد و افزود: هزار و 970 نفر در 98 شعبه ثابت و 97 شعبه سیار كار اخذ رای را در شهرستان سقز انجام می دهند.
 
فخری با بیان اینكه خدمات رسانی بیشتر باعث حضور گسترده مردم می شود، خواستار حضور همگامی مردم در توسعه منطقه شد.
 
وی به اقدامات صورت گرفته در شهرستان طی چند سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در اولویت قرار گرفتن تعداد 11 مركز دهستان برای خدمت رسانی و‌ گازرسانی به 69 روستا از این موارد است.
 
بخش های سرا، ‌ایرانخواه، ‌گلتپه و میرده به سقز اضافه می شود
 
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم تاسیس بخشداری را دستاور مناسبی برای مردم دانست و از آنان خواست تا همگام با مسئولان در راستای آبادانی منطقه و به ویژه سرمایه گذاری در طرح های كشاورزی تلاش کنند.
 
محسن بیگلری از پیگیری فرماندار برای افتتاح سریع بخشداری و تجهیز و آماده سازی آن و معرفی بخشدار قدردانی کرد و گفت: دستور تبدیل شدن بخش های سرا، ‌گلتپه، ‌میرده و ایرانخواه نیز گرفته شده است.
 
وی به انتخابات 24 خرداد ماه اشاره کرد و افزود: با حضور گسترده و حداكثری و انتخاب فرد اصلح و شایسته بدون شك از مشكلات منطقه كاسته می شود.
 
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از مردم و مسئولان خواست تا بخشدار امام را در راستای پیگیری مسائل و مشكلات بخش و نیازمندی های روستائیان یاری کنند.
 
بخشدار امام نیز طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: تهیه شناسنامه روستاها، مقاوم سازی منازل روستایی، ‌نیازسنجی در خصوص اجرای طرح ها و برنامه ها، ‌تلاش در راستای جذب اعتبار و پیگیری و نظارت بر پروژه های عمرانی در اولویت كاری است./ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.