در شرایطی که ماندن تیم ذوب‌آهن در لیگ به اما و اگرها متوسل شده، بلندپروازی‌های بی‌حاصلی پیرامون وضعیت کادر فنی این تیم و جذب مربیانی همچون قلعه نویی مطرح شده که جز به حاشیه رفتن و از دست دادن تمرکز ذوبی‌ها حاصل دیگری در پی ندارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال تنها دو هفته دیگر فرصت باقی مانده و تیم ذوب‌آهن اصفهان دو هفته فرصت دارد تا با راه‌یابی به مرحله پلی‌آف لیگ برتر شانس خود را برای بقا در لیگ افزایش دهد.

امتیازات دو هفته باقی مانده در لیگ دوازدهم برای ذوبی‌ها ارزش حیاتی دارد اما به نظر می‌رسد مدیران شرکت و باشگاه ذوب‌آهن به این واقعیت آگاهی نداشته و خود خواسته پای حاشیه را به این تیم باز کرده‌اند.

پس از تغییراتی که در رأس مجموعه ذوب‌آهن صورت گرفت و سعد محمدی به عنوان مدیر عامل این شرکت انتخاب شد، بحث‌های زیادی در مورد علاقه وی به ورزش مطرح شد که در نوع خود امیدوار کننده بود، اما به مرور پای شایعات نیز به این مسئله باز شد.

در هفته‌های اخیر زمزمه‌هایی در مورد تمایل سعد محمدی برای همکاری با قلعه نویی مطرح شده بود تا جایی که در نشست خبری دیدارهای تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس فرهاد کاظمی سرمربی ذوب‌آهن واکنش تندی نسبت به این موضوع نشان داد.

این در حالی است که تیم فوتبال ذوب‌آهن به هیچ وجه حال و روز خوشی نداشته و با خطر سقوط به دسته یک دست و پنجه نرم می‌کند، از این رو هیچ توجیه عقلانی و منطقی برای مطرح شدن چنین مباحثی وجود ندارد.

ذوب‌آهن تنها در صورت برتری در دو دیدار آینده و نتیجه نگرفتن تیم آلومینیم می‌تواند به مرحله پلی‌آف راه پیدا کند و در این مرحله شانس مجددی برای بقا در لیگ به دست می‌آورد، با این حال مشخص نیست که چرا از هم اکنون برای نیمکت این تیم برنامه ریزی می‌شود، آیا قرار است امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم دسته اولی ذوب‌آهن بنشیند؟

در شرایط عادی قلعه نویی در صورتی که تیم ذوب‌آهن در لیگ بماند، نیز تمایلی برای پیوستن به این تیم نخواهد داشت و مضحک‌ترین حالت ممکن مطرح شدن مذاکره با موفق‌ترین سرمربی لیگ برتری با تیمی است که شاید سال آینده وجود خارجی نداشته باشد.

مدیران شرکت و باشگاه ذوب‌آهن بهتر است به جای چنین بلند پروازی‌هایی مانع از ایجاد حاشیه در اردوگاه سبزپوشان شوند و زمانی که بقای ذوب‌آهن در لیگ قطعی شد، به فکر آوردن قلعه نویی یا هر مربی دیگری بیفتند./ج1

برچسب ها: اصفهان ، ذوب آهن ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.