فرماندار کهگیلویه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر‌احمد ارتحال جانگداز عالم ربانی آیت‌الله ملک حسینی را از سخت‌ترین ایام آبان ماه سال گذشته دانست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فرماندار شهرستان کهگیلویه با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه دهدشت دیدار کرد.

ابراهیم جعفری در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم به نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: در آبان ماه سال گذشته استان ما عالمی ربانی و شخصیتی گرانقدر را از دست داد و  این مصیبت جانگداز مردم استان را به سوگ نشاند.

فرماندار کهگیلویه روز رحلت آیت‌الله ملک حسینی را از سخت‌ترین ایام برای مردم استان در سال گذشته خواند و افزود: تقدیر الهی چنین شد که نماینده ولی فقیه در استان ما به ملکوت اعلی بپیوندد و ما را در غمی عظیم فرو برد.

جعفری حضور پرشور مردم استان در مراسم تشییع را نشانه پایبندی به ولایت و روحانیت دانست و گفت: حقیقتاً حضور مردم قدرشناس ما از سراسر استان در مراسم تشییع جلوه‌ تبعیت از ولایت فقیه بود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه با اشاره به انتظار چهار ماهه مردم در معرفی نماینده ولی فقیه از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: انتخاب نماینده ولی فقیه به نوعی تسکین دهنده آلام آنها می شد.

جعفری در ادامه گفت: لازم بود چراغ در آن خانه پرنور و با اصالت روشن بماند و انتخاب حضرتعالی شادی را به مردم برگرداند و غم را از دل آنها زدود.

وی با تبیین خصوصیات بارز سید شرف‌الدین ملک حسینی، وی را از خانواده‌ای با اصالت و روحانی دانست و بیان کرد: در پیام حکم انتصاب رهبر معظم انقلاب از شما به‌عنوان فردی متعهد و فاضل نام بردند و ما به وجود چنین شخصیتی افتخار می‌کنیم.

سید نصیر حسینی نیز با تسلیت شهادت صدیقه طاهره فاطمه (س) گفت: مظلومیت این بانوی عظیم در تاریخ برای ولایت و هر فریادی می‌زد برای اسلام بود.

امام جمعه دهدشت فلسفه وجودی اسلام را دغدغه‌های حضرت زهرا (س) خواند و تصریح کرد: اساس دشمنی استکبار با نظام ما به خاطر ولایت اهل بیت است که در ما ریشه دوانیده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با ابراز اینکه ولایت فقیه در رٱس حاکمیت قرار دارد گفت: قطعٱ حضرت فاطمه زهرا (س) از کسانی که در مسیر ولایت خدمت می‌کنند رضایت دارد و رضایت فاطمه (س) رضای خدا را در پی دارد./ج1

برچسب ها: یاسوج ، فرماندار ، تسکین ، تشییع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.