سرويس اطلاعاتي دولت منتخب فلسطين در نوار غزه هشدار داد به اطلاعاتي دست يافته است که ثابت مي کند123 جاسوس وابسته به سرويس جاسوسي رژيم صهيونيستي، موساد، در 52 کشور عربي فعالند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپايگاه خبري المختصر، يک افسر اطلاعاتي در نوار غزه در اين باره گفت:‌ در عمليات سايبري اخير عليه پايگاه هاي اينترنتي وابسته به سرويس هاي امنيتي اسرائيل، يکي از هکرهاي عرب موفق شد به اسامي 123 جاسوس وابسته به موساد دست يابد که در مراکر حساس کشورهاي عربي به ويژه مصر ، عربستان و ليبي فعالند.
اين افسر فلسطيني که نامش فاش نشده است افزود:‌ بر اساس اطلاعات به دست آمده 52 نفر از اين 123 نفر در شهرک توليدات تلويزيوني مصر فعالند، 48 نفر ديگر در بخش هاي مرتبط به فعاليت هاي مالي و بورس در مصر و عربستان فعاليت مي کنند ، 15 جاسوس در بخش هاي نفتي کشورهاي عضو شوراي همکاري خليج فارس و ليبي فعاليت مي کنند ، 10 نفر در بخش هاي مخابراتي و 3 نفر نيز  در شرکت هاي خصوصي فعاليت مي کنند.
منبع اعلام خبر افزود:‌ به زودي اطلاعات لازم به طور رسمي در اختيار سرويس اطلاعاتي مصر قرار خواهد گرفت.
اخيرا پايگاه هاي اينترنتي مختلف اسرائيل با هجوم گسترده هکرها مواجه شدند که در اين ميان پايگاه هاي امنيتي وابسته به موساد و ديگر موسسات حساس اسرائيلي از هدف هايي بودند که هکرها موفق شدند اطلاعات مفيدي را در اين پايگاه ها به دست آورند.






برچسب ها: بین الملل ، موساد ، جاسوسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار