معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی با اساره به اینکه کارهای بزرگی که در این دولت انجام شده هرکدام جزو آرزوهای دولتهای قبلی بوده است، گفت: نصاف و عدالت در نقد عملکرد دولت مورد انتظار است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  ، حجت الاسلام میر محمدرضا میر تاج الدینی شامگاه یکشنبه در جمع عزاداران حضرت فاطمه زهرا(س) و مراسم شهدای گمنام شهرستان اهر گفت: برخی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری، مطرح شدن خود را در حمله به دولت و تخریب خدمات دولت می بینند ولی ملت ما خدمات گسترده دولت نهم و دهم را فراموش نمی کنند و کارهای بزرگی که در این دولت انجام شده هرکدام جزو آرزوهای دولتهای قبلی بود. انصاف و عدالت در نقد عملکرد دولت مورد انتظار است. 

وی، گفت: نباید تفسیر تنگ نظرانه از بیانات رهبری معظم انقلاب( نسبت به حضور سلیقه های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری) داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی، ادامه راه شهدا و راه امام(ره) را در گرو تبعیت از ولایت و اهداف و آرمانهای آنها ذکر کرد.

این مقام مسئول در کنار دو شهید گمنام شهرستان اهر، انقلاب اسلامی ایران را مدیون خون شهدای گرانقدر برشمرد و افزود: شهدا برای ما عزت، افتخار و سربلندی آفریدند و امروز نیز در سال جدید که سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام گذاری شده است در انتخابات ریاست جمهوری که حضور پرشور مردم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان است زمینه را برای حضور سلایق مختلف فراهم نمائیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا بوده و در طول انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات بزرگ برگزار شده است و هر کسی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده سیل خروشان ملت ایران آن را کنار زده است.

این مقام مسئول تأکید کرد باید زمینه ای فراهم شود که با حضور پرشور در انتخابات آتی حماسه سیاسی فراهم شود که قطعاً حماسه اقتصادی نیز به دنبال این حرکت عظیم خواهد بود.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: باید در کنار مشکلات کارهای انجام شده را نیز که الحمدالله کارهای بزرگی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی انجام شده به مردم بگوئیم و نباید با غرض سیاسی کارهای انجام شده را تحت الشعاع قرار دهیم.

وی گفت: دولت فعلی دولتی است که به پشتوانه مردم به میدان آمده و کارهای مهمی انجام داده است و خدمت به مردم سرلوحه کارهای دولت است.

میرتاج الدینی گفت: در کشور ما 2 میلیون مسکن مهر به اتمام رسیده و بالغ بر 5/1 میلیون واحد در حال اجراست و کارهای بزرگی نیز در استان انجام شده که از جمله آنها اتوبان بزرگ تبریز – زنجان، سد خداآفرین و دهها طرح بزرگ در استان نشان از اهتمام جدی دولت به مناطق مختلف کشور است./ک

برچسب ها: دولت ، فعلی ، آرزوهای ، دولتهای ، قبلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.