عليرضا رضايي گفت: در شرايط فعلي، گودرزي ترجيح مي دهد به امور شخصي خود بپردازد و خودش نمي خواهد رد تيم ملي حضور داشته باشد.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران: دیدار دوستانه گشتی گیران ایران و آمریکا برای حفظ این رشته در بازی‌های المپیک روز 26 اردیبهشت‌ماه در نیویورک برگزار می‌شود.

اما صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم قصد ندارد در اين رقابت ها حضور داشته باشد و ترجيح مي دهد تا مدت طولاني از ميادين کشتي دور باشد. وي چندي پيش در يک مصاحبه رسمي به خبرنگار ما اين موضوع را صريحا تاکيد کرده است.
 
او که حتي در اردوي 6 فروردين نيز حضور نداشت، اعلام کرده است بعد از المپيک ديگر رقبت چنداني براي کشتي گرفتن ندارد.
 
عليرضا رضايي مربي کشتي تيم ملي آزاد در گفتگو با ضمن تاييد مطالب فوق افزود: وضعیت صادق گودرزی به دلیل عدم حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی که از ابتدای سال جاری آغاز شده بود، به گونه‌ای درآمد که برخی از مربیان تیم ملی نام او را از فهرست نفرات اعزامی به آمریکا حذف شده دانستند.


وي افزود: گودرزی بعد از مرخصی چندروزه خود، خلف وعده کرده و به اردوی تیم ملی بازنگشته است که همین امر باعث نارضایتی کادر فنی از وضعیت او شده است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا گودرزي به طور قطعی از کشتی خداحافظی خواهد کرد گفت: در این خصوص هنوز تصمیم قطعی نگرفته است. اما مي گويد که پس از انتخابات شورای شهر تصميم قطعي خواهد گرفت.

رضايي افزود: با اين حال تمامی اقدامات جهت اخذ ویزا و اعزام گودرزی به مسابقه دوستانه ایران و آمریکا صورت گرفته و مطمئنا در صورت موافقت کادر فنی تیم ملی نایب قهرمان المپیک لندن می‌تواند در این رقابتها حضور یابد. به این ترتیب تکلیف نهایی گودرزی طی روزهای آتی مشخص خواهد شد.


برچسب ها: کشتی ، گودرزی ، خداحافظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار