معاون امداد و نجات جمعيت هلال خراسان رضوي از اعلام آمادگي هلال احمراین استان براي كمك به زلزله‌زدگان بوشهر خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد قاسمي با تاكيد بر اينكه جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوی براي اعزام نيرو و ارسال تجهيزات اردوگاهي به مناطق زلزله‌زده بوشهر اعلام آمادگي كرده است،
خاطرنشان کرد: مديريت حوادث منطقه‌اي بیشتربه عهده خود استان و استان‌هاي هم‌جوار آن است و تاكنون در زمينه كمك به زلزله‌زدگان بوشهر، به دليل بعد مسافت هيچ نيازي به کمک خراسان رضوي نبوده است.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال خراسان رضوي با بيان اينكه نيروهاي ما از دقايق بعد از زلزله در حال آماده‌باش هستند، ادامه داد: امدادرساني به زلزله‌زدگان اين منطقه از سوی جمعيت هلال احمر استان بوشهر و استان‌هاي هم‌جوار و مديريت سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر كشور در حال انجام است.
قاسمي خاطرنشان كرد: در عین حال در صورت احساس نياز تيم‌هاي تخصصي امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوي از قبيل تيم‌هاي امداد، تجسس، امداد هوايي، پشتيباني و ... آماده اعزام به مناطق زلزله زده بوشهر هستند و علاوه بر اين براي انجام مسائل مربوط به پشتيباني، توزيع اقلام 22 گانه، برپايي اردوگاه‌هاي اضطراري آمادگي كامل داريم.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال خراسان رضوي در پایان شماره حساب 99999 بانك ملت را براي كمك به زلزله‌زدگان بوشهر اعلام كرد و گفت: کمکهای نقدی مردم مشهد و استان برای رفع مشکلات زلزلهزدگان، از این طریق جمعآوری و ارسال خواهد شد.

برچسب ها: امادگی ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.