سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به ادعای رئیس باشگاه الهلال عربستان گفت: هر چه داریم پس از خدا، از ائمه اطهار (ع)، امام حسین (ع) و حضرت فاطمه (س) داریم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ادعای رئیس باشگاه الهلال عربستان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: ایشان در ایران حضور نداشتند و چرا پس از گذشت 4،5 روز از این دیدار این مسائل را مطرح کرده است؟ اگر بر فرض چنین موضوعی بوده آنها نمی‌دانستند که باید زودتر این موضوع را اعلام کنند؟

وی افزود: ما هر چه داریم پس از خدا از ائمه اطهار (ع)، امام حسین (ع) و حضرت فاطمه (س) داریم و هر کسی که بخواهد درباره این مسائل با ما در بیفتد اقدامی غلط و بیجا کرده است. پای شعارهایی که داده‌ایم می‌ایستیم. این شعارهای مذهبی نه توهینی به تیم حریف بوده و نه بحث سیاسی. مردم برای پیروزی تیمشان دعا می‌کردند و از امام حسین (ع) و حضرت فاطمه (س) کمک می‌خواستند. تمام این کارها از صمیم قلب بوده و کاری به آنها نداشتیم. ضمن اینکه در بازی با الهلال سنگ‌پرانی در کار نبوده و تنها چند نارنجک پرتاب شده است. آنهایی که بحث‌های فرقه‌ای راه می‌اندازند بدانند همه‌جوره پای این مسائل می‌ایستیم.

ماجدی در خصوص اینکه رئیس باشگاه الهلال عربستان از مطرح کردن این مسائل در فیفا صحبت کرده گفت: اصلا بحث سیاسی در کار نبوده و هواداران‌مان برای دعا توسل کرده بودند. آنها می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. تنها مشکل ما پرتاب چند نارنجک از سوی اراذل و اوباش بوده که برای ما مشکلاتی ایجاد کرد و دیگر مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه عربستانی‌ها در اندازه‌ای نیستند که بخواهند با فیفا صحبت کنند اظهار داشت:‌ ناظر بازی این دیدار یعنی همه کاره میدان؛ وی در خصوص اتفاقات دیدار با الهلال گزارش می‌کند. شنیدم ادعا کردند 10 نفر از بازیکنانشان مسموم شده‌اند. اگر هتل 5 ستاره آزادی آنها را مسموم کرده وای به حال دیگران؛ آنها 90 دقیقه بازی کردند و بازی را بردند و پس از پایان بازی رقصیدند، چطور آن زمان مسموم نشده بودند؟
منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار