از مهمترین ویژگی های فنی این خودرو می توان به بدنه فیبر کربنی ، موتور الکتریکی با 200 اسب بخار قدرت و گشتاور 225 نیوتن متر که در وسط نصب شده و قدرتش را به چرخ های عقب منتقل می کند و همچنین پک سبک و هدفمند برای باتری ، اشاره کرد .

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران  کمپانی دیترویت الکتریک مجددا احیا شده و آن ها در اولین گام بزرگ خود اقدام به معرفی مدل SP:01 ì کردند . این خودروی اسپرت الکتریکی بر پایه ی لوتوس Exige  و در تعداد محدود ساخته خواهد شد .

 


Detroit Electric SP:01

توسعه پروژه SP:01 از سال 2008 آغاز شده است ، زمانیکه آلبرت لام Albert Lam مدیرعامل و مدیر اجرایی سابق گروه مهندسی لوتوس تصمیم به احیای برند دیترویت الکترونیک گرفت .از مهمترین ویژگی های فنی این خودرو می توان به بدنه فیبر کربنی ، موتور الکتریکی با 200 اسب بخار قدرت و گشتاور 225 نیوتن متر که  در وسط نصب شده و  قدرتش را به چرخ های عقب منتقل می کند و همچنین پک سبک و هدفمند برای باتری ، اشاره کرد . علی رغم موتور الکتریکی آمار و ارقام نشان از چابکی بالایی این خودرو دارند بطوریکه شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت است .

 
 
 
 
 
 
 
 

به منظور شارژ SP:01 می توان از برق منزل و یا واحد شارژی به نام 360-POWERBACK بهره گرفت .فضای کابین از به روزترین سیستم اطلاعات رسانی بهره می گیرد همچنین توسط سیستم SAMI می توان با کمک موبایل های هوشمند از هرگونه امکاناتی مانند پخش موسیقی ، مسیریاب ماهواره ای ، آگاهی از وضعیت شارژ و …. بهره برد . سیستم SEMI  کاربران را قادر می سازد تا  بر اساس شرایط آب و هوایی به کنترل وسیله ی نقلیه ی خود بپردازند .برنامه ی آینده ی این شرکت معرفی دو محصول پیشرفته با ظرفیت تولیدسالیانه 2500 دستگاه در سال 2014 است .

 
برچسب ها: بازار ، ماشین ، اسپرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
قیمت ؟
آخرین اخبار