سرهنگ رضايي صبح امروز از دستگيري يک زوج سارق در محدوده ستارخان خبر داد و گفت:" اين دو متهم هنگام تردد با خودرو مسروقه شناسايي و بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس،سرهنگ امير حسين رضايي، رييس کلانتري 118 ستارخان، ضمن اعلام اين خبر گفت:" روز گذشته يکي از تيم هاي گشت انتظامي اين کلانتري هنگام گشتزني در محدوده خسرو جنوبي به يک دستگاه خودروي سواري که کنار خيابان پارک بود مشکوک شده و براي بررسي موضوع به سمت آن رفت. 
وي افزود:" ماموران گشت انتظامي از 2 سرنشين اين خودرو که يک زن و مرد بودند، درخواست مدارک خودرو کردند که سرنشينان خودرو به جاي ارايه مدارک سعي کردند از محل بگريزند که اين امر به تعقيب آنها از سوي ماموران انجاميد که در نتيجه خودروي مذکور دقايقي بعد متوقف و سرنشينان آن که "وحيد" و "غزل" نام داشتند، به کلانتري منتقل شدند. 
اين مقام انتظامي عنوان داشت:" از هر دو متهم در کلانتري بازجويي به عمل آمد که طي آن مشخص شد اين زوج با همدستي هم اقدام به سرقت خودروهاي سواري از محدوده هاي مختلف شهر تهران مي کنند و پس از مدتي لوازم داخلي آن را ربوده و خودرو را در محلي ديگر رها مي کنند. 
سرهنگ رضايي ادامه داد:" اين در حالي بود که در بررسي سوابق هر دو متهم مشخص شد که هر دو داراي سابقه سرقت در تاريخ 08/11/11391 در شهرستان ملارد را دارند که در آن زمان هم اقدام به سرقت خودروي شهروندان کرده اند. 
گفتني است، با اعتراف متهمان به جرم خود در کلانتري پرونده اي در اين خصوص تشکيل و هر دو متهم براي تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند./ف
برچسب ها: زوج ، سارق ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار