پرونده بازی های هفته سی و دوم لیگ برتر با انجام سه دیدار امروز دوشنبه 26 فروردین به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال به مصاف سپاهان می رود. تیم فوتبال تراکتور با فولاد خوزستان بازی خواهد کرد و تیم سقوط کرده گهر درود به دیدار آلومینیوم هرمزگان می رود.
 
** آلومینیوم هرمزگان - گهر درود/ آخرین تلاش‌های آلومینیوم

 تیم‌های فوتبال آلومینیوم و گهر درود امروز ساعت 17 در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف هم می‌روند.
 
در حالی که بازیکنان مایلی کهن تمام تلاش خود را برای ماندن در لیگ برتر انجام دادند اما در پایان موفق نبودند و به لیگ دسته یک سقوط کردند . اگر چه تیم گهر لیگ برتر را از دست داد اما تمام تلاش خود را با بردن تیم آلومینیوم خواهد کرد .
 
در آن سوی میدان هم آلومینیوم تمام تلاش خود را برای ماندن در لیگ خواهد کرد تا دل هواداران خود را آزرده خاطر نسازد.

 آلومینیوم هرمزگان برای ماندن در لیگ برتر و حضور در مرحله پلی آف بازی چندان سختی مقابل تیم سقوط کننده گهر درود نخواهد داشت.

*استقلال تهران - سپاهان اصفهان/ فینال تعیین کننده لیگ

تیم فوتبال استقلال در یک بازی حساس و مهم امروز ساعت 19 برای تعیین قهرمان لیگ دوازدهم در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهد بود. این بازی از دو طرف برای هر 2 تیم انتقام جویانه است.

استقلال به دنبال جبران شکست بازی قبل در برابر سپاهان در جام حذفی است و سپاهان خواهان جبران شکست در دور رفت مسابقات می باشد.

این در حالی است که هر 2 غایبان بزرگی دارند که تأثیر مهم در بازی اين تيم ها مي گذارد.

آرش برهانی و هاشم بیگ زاده از استقلال و بولکو از سپاهان در این بازی محروم هستند.
 
درحالی که 6 ساعت به آـغاز دیدار استقلال و سپاهان باقی مانده تعدادی از هواداران 2 تیم در اطراف استادیوم حضور دارند.

*تراکتورسازي - فولاد خوزستان/آخرين شانس قهرماني براي تراکتور

آخرین شانس برای حضور در قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در مقابل فولاد خوزستان روز دوشنبه ساعت 19 آخرین شانس خود را برای حضور در کورس قهرمانی امتحان می کند.

در حالی که همه نگاه ها به بازی سپاهان و استقلال است. جدال تراکتور و فولاد اگر مهمتر از بازی تیم های اول و دوم جدول نباشد در حد و اندازه خود مهم است.

 تراکتور در پی شکست متوالی در جام باشگاه‌های آسیا کمی روحیه خود را از دست داده ولی شاگردان تونی اولیویرا همواره ثابت کرده اند که امید خود را هرگز از دست نمی‌دهد.
 
از طرفی دیگر فولاد که با فرکی در این دوره از لیگ برتر عالی ظاهر شده در پی کسب سهمیه است و حتی نیم نگاهی به لغزش سه تیم بالای جدول دارد تا خود را به مکان بالاتر ببرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار