معاون نظارت بر قوانين رئيس جمهوري گفت: با حرکت رو به شتاب منطقه آزاد ارس، اين منطقه مي تواند محور توسعه شمال غرب کشور باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ميرتاج الديني اظهار کرد: توسعه و تحول منطقه آزاد به واسطه قابليت ها و ظرفيت هاي بالقوه سرمايه گذاري بسيار محسوس است.
او افزود: اين منطقه در مقايسه با ديگر مناطق آزاد کشور از رشد سريع برخوردار بوده و اشتغال مولد شاخصه اصلي آن نسبت به ديگر مناطق آزاد است.
معاون رييس جمهوري گفت: منطقه آزاد ارس علاوه بر قابليت سرمايه گذاري در بخش توليد داراي ظرفيت هاي گردشگري و فرهنگي فراواني است که اين توانمندي ها مي تواند در توسعه منطقه نقش مهم داشته باشد.
ميرتاج الديني بر ضرورت مشارکت بخش خصوصي و استفاده از سرمايه ها در حوزه گردشگري و فرهنگي تاکيد کرد و گفت: بخش خصوصي مي تواند با ساخت پارک هاي گردشگري و مراکز تفريحي و سياحتي روند توسعه اين منطقه را شتاب بخشد.
معاون نظارت بر قوانين رئيس جمهوري با بيان اينکه دولت توجه ويژه اي به مناطق آزاد دارد، اظهار کرد: توسعه و پيشرفت منطقه آزاد ارس براي کشور از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و در اين زمينه دولت با تصويب کالاي همراه مسافر در عمل راه را براي توسعه اين منطقه هموار کرد.
ميرتاج الديني گفت: طرح کالاي همراه مسافر در روزهاي گذشته در دولت نهايي شده و به زودي براي اجرا ابلاغ مي شود که با اجراي آن تحول اساسي در اين منطقه رخ خواهد داد./س
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار