افزایش پهنای باند بین الملل از 27G به 73G و افزایش پهنای باند داخلی از 43GBPS به 500GBPS از جمله فعالیت های در دست اقدام شرکت زیر ساخت برای سال جاری است .


مهندس مهدی خدایی مدیر کل امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به اینکه افزایش ترانزیت بین المللی EpEG و SDL برای ترانزینت ارتباطات تا میزان 4/6 TPES از جمله چشم اندازهای شرکت ارتباطات زیر ساخت برای سال جدید است به خبرنگار اوراژنس it باشگاه خبرنگاران گفت: جایگزینی سوئیج بین الملل با قابلیت 20 هزار مکالمه همزمان تفکیک سرویس های اینترنت و MPLS به اپراتورهای طرف قرار داد ازجمله اقداماتی است که برای سال جدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: کسب گواهینامه اشتهار به کیفیت چهار ستاره در بخش زنجیره تامین ارتباطات زیر ساخت کشورشامل شبکه های سوئینچگ انتقال فیبر نوری و ماهواره دیتا، واگذاری نگهداری تجهیزات راه دور به 8 پیمانکار منطقه ای و انعقاد قرار داد برای پیاده سازی پروژه Cert از دیگر اقدامات زیر ساخت است.

به گفته مهندس خدایی تعریف و شروع عملیات اجرایی پروژه های جدید توسعه ، اجرای برنامه های تولید نیروی انسانی و ساماندهی روابط با مشتریان و اپراتورها از دیگر کارهایی است که این شرکت در دست انجام داد./ ع2
برچسب ها: پهنا ، باند ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار