رئیس جمهور گفت: حماسه در سطح ملی با حضور قاطع مردم در همه عرصه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست بیمارستان محب کوثر در مورد اقداماتی که منجر به حماسه در کشور خواهد شد، اظهار داشت: اقداماتی که شرایط محیطی را به صورت اساسی متحول کند حماسه سیاسی را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اينكه مشکلی پیش می‌آید بدخواهان همه می‌آیند،‌ ایجاد حماسه در سطح ملی تأکید کرد و گفت: ما نیازمند یا کار ویژه هستیم و حماسه یعنی حضور قاطع مردم در همه عرصه‌ها لذا توان یک ملت تجلی قدرت خداست. 

احمدی نژاد با بیان اینکه چه زمانی می‌توانیم شاهد حماسه باشیم،تصريح كرد: اول باید اعتماد کنیم و فرصت را به مردم دهیم و همچنین موانع را بر‌داریم لذا هر جایی که به مردم فرصت داده شده آنجا پیروز شدیم.

احمدی‌نژاد با اشاره به اعتقاد عمیق امام (ره) در زمان جنگ به مردم اظهار داشت: اعتماد عمیق امام(ره) به مردم در زمان جنگ نماد این اعتمادها است.

احمدی‌نژاد  در ادامه تأکید کرد: در عرصه سیاسی کسی خیال نکند که از 70 میلیون نفر بهتر می‌فهمد لذا در این بین جایگاه رهبری جداست و رهبری جایگاه دیگری دارد.

رئیس جمهور با اشاره به همگرایی مردم و ایجاد یک فصل مشترک گفت: فصل مشترک ملت، فطرت الهی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه هزینه بهداشت و درمان در کشور به نسبت دیگر کشورها بالا است، تصریح کرد: ما باید کاری کنیم که مردم کمتر پرداخت کنند و در این بین کیفیت را نيز بالا ببریم که این موضوع تحقق یافتنی است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ساختار کنونی و همچنین برخی وظایف بیمه‌ها، دولت، مردم و برخی نهادها باید تغییر کند، گفت: باری که اکنون بر دوش دولت و سازمان‌های شبه دولتی است باید برداشته شود و آن را به مردم بسپاریم تا آنها مدیریت را به دست بگيرند و  آن وقت اتلاف منابع کاهش یافته و کیفیت بالا می‌رود.

احمدی‌نژاد در مورد نظام اسلامی گفت: نظام اسلامی جزئي از مردم است و فقط با حضور و علم مردم صورت می‌گیرد. عدالت و پیشرفت در این بین اتفاق خواهد افتاد و دولت برای پشتیبانی و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به برخی واگذاری‌ها به بخش‌های خصوصی گفت: بیشترین واگذاری‌ها در این دولت انجام شده است و این دولت هیچ موقع به این موضوع که بیش از مردم می‌فهمد فکر نکرده است.

رئیس جمهوری در مورد ادغام دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران گفت: در این تصمیم هیچ دخالتی نداشتم لذا شرایط آن زمان اجازه نمی‌داد که این تصمیم را بخاطر مصالح بالاتری اتخاذ کنیم. 

احمدی نژاد با اشاره به احیای دوباره دانشگاه علوم پزشکی ایران در کشور خاطرنشان کرد: خبر این موضوع را از تلویزیون شنیدم و امیدوارم این دانشگاه بتواند همواره در خدمت به مردم باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
meisam
۱۴:۲۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
آیا میدانید قرارداد ترکمنچای یک قرارداد صد ساله است ؟

و هم اکنون به پایان رسیده است و باید ایروان و نخجوان به ایران باز گردانده شود ؟

آیا میدانید ارمنستان هم اکنون باید جزوه مرز های ایران باشد ؟
...
آیا میدانید هفده شهر قفقاز باید دوباره به خاک های ایران باز گردد؟
Iran (Islamic Republic of)
khkl
۱۳:۲۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
احتمالامنظورتون ازکسی شورای نگهبان نباشه ومنظورتون ازفهمیدن ردصلاحیت آقای مشایی؟
آخرین اخبار