همه اعضای یک گروه تروریستی مسلح که بیشتر آنها را جنگجویان خارجی تشکیل می دادند در عملیات نیروهای ارتش سوریه در ریف دمشق به هلاکت رسیدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه  ؛ اعضای این گروه تروریستی به مردم در محله رادیو در ریف دمشق حمله می کردند و مرتکب دیگر اقدامات تروریستی می شدند.

مزدورانی از ملیتهای مختلف تلاش کرده بودند به محله رادیو در ریف دمشق وارد شوند که در عملیات نیروهای ارتش کشته شدند .تروریستها، لباسهای نیروهای ارتش سوریه را به تن کرده بودند.

آنها یک دستگاه تراکتور را بمب گذاری و در محله رادیو منفجر کردند که شماری از مردم را زخمی کرد و تعدادی خانه منهدم شد و مسجد الرحمن در محله رادیو نیز خسارت دید.تروریستها همچنین وارد یک انبار لاستیک شده و آن را به آتش کشیده بودند که به برخاستن ستونی از دود غلیظ منجر شده بود .

آنان همچنین یک کارگاه خصوصی و انبار مخابرات را در سبینه در ریف دمشق به آتش کشیده و باعث قطعی تلفن دهها هزار نفر شده بودند . افراد مسلح تروریست همچنین در بویضه ، غزال و چند منطقه دیگر خرابکاری کرده بودند.

تروریستهایی که از عملیات ارتش سوریه نجات یافتند اجساد برخی از هم قطاران خود را سوزاندند تا شناسایی نشوند .آنها گمان کردند می توانند امنیت و اموال ملت سوریه را بدون تقاص پس دادن به بازی بگیرند اما به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند .

                         آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، هلاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار