دادستاني کل اين کشور خواهان گزارشي فوري در خصوص وضع سلامت حسني مبارک رئيس جمهور سابق مصر شد تا مشخص شود آيا مي توان وي را از يک بيمارستان نظامي به بيمارستان زندان بازگرداند يا خير.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي مصر ؛ درخواست دادستاني درست پس از برگزاري نخستين جلسه محاکمه مجدد مبارک هشتاد و چهار ساله در روز شنبه مطرح شد که طي آن، به نظر مي آمد وي در مقايسه با قبل، شرايط بهتري از لحاظ وضع سلامت دارد.

تصاوير ارسالي از دادگاه نشان مي داد که مبارک خندان و مطمئن به نظر مي آيد و حتي براي برخي از هواداران خود دست تکان مي دهد.ظاهر مبارک، شک و ترديدهايي در خصوص لزوم بستري بودن وي در بيمارستان نظامي مجلل و مجهز المعادي به وجود آورد و به احتمال بازگرداندن وي به بيمارستان زندان طره قوت بخشيد.

مبارک به علت دست داشتن در قتل معترضان در جريان ناآراميهاي ماه ژانويه سال دو هزار و يازده در مصر در حال گذراندن دوره محکوميت حبس ابد بود تا اين که دادگاه تجديدنظر قاهره سوم ماه مارس تصميم گرفت وي، دو فرزندش، وزير کشور و شش تن از مقامات امنيتي حکومت وي را مجددا محاکمه کند.

مبارک پس از آنکه به علت زمين خوردن در بيمارستان زندان از ناحيه سر زخمي شد و سه دنده وي شکست، به بيمارستان نظامي معادي منتقل شد.

                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: دادستان ، مبارک ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار