در این گزارش شما با سوپاترا آشنا می‌شوید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همه رکورداران گینس برای ثبت‌نام خود در این کتاب هزینه و زمان زیادی را صرف می‌کنند اما این تمام مشکل رکورداران نیست بسیاری از آنان با مشکلاتی در زندگی روزمره‌شان مواجه هستند در این گزارش شما را با این افراد و مشکلاتشان آشنا می‌کینم.
سوپاترا ساسوفان تایلندی از این که نام پر مو ترین دختر بچه جهان را برایش انتخاب کرده‌اند بسیار خوشحال است زیرا در کل دوران زندگی‌اش از جانب همکلاسی‌هایش مورد تمسخر قرار گرفته  و با نام‌هایی مانند صورت میمونی یا دختر گرگ‌نما خوانده می‌شده است.
اکنون نام این دختر در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده و همین موضوع به محبوبیت سوپاترا در مدرسه کمک فراوان کرده است.
سوپاترا مبتلا به بیماری پر مویی است. بر روی صورت، گوشها، بازوها، پاها و پشت سوپاترا تارهای ضخیم فراوانی از مو رشد می‌کند به شکلی که حتی لیزر درمانی هم نتوانسته است رشد این موها را متوقف کند هر چه او بزرگتر می‌شود ضخامت موهای صورتش نیز بیش‌تر می‌شود.
سوپاترا که به نام مستعار نات خوانده می‌شود یکی از 50 فرد مبتلا به این بیماری نادر در جهان است از قرون وسطی تاکنون نام آن‌ها در اسناد پزشکی بین‌المللی به ثبت رسیده است.
با وجود اینکه بیش‌تر مبتلایان به بیماری خود را از دید عموم پنهان می‌کنند سوپاترا به تدریج توسط جامعه پذیرفته شده و به کودکی محبوب و اجتماعی تبدیل شده است با وجود این که او به مشکل خود عادت کرده است اما امیدوار است روزی درمان شود./ل
برچسب ها: گرگ ، گینس ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار