رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از عضویت 80 شرکت در اتاق فروش این انجمن خبرداد و گفت : 20 درصد از اعضای انجمن عضو اتاق هستند.

رضا پدیدار، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه انجمن سازندگان تجهيزات نفتي استراتژی ویژه ای در سال حماسه سياسي و اقتصادي در سرلوحه كاري خود قرار داده است گفت: نگاه به آینده، انجمن سازندگان را به سمت تدوین اصول استراتژی های ساختاری سوق داده است؛ چرا که بخش خصوصی باید در درون خود رقابت داشته باشد و بدون رقابت به دلیل درجا زدن، از مدار خارج می شود.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، مشارکت گروهی، توسعه بازار، دستیابی به خلاقیت و نوآوری، هم افزایی و هم گرایی تخصصی و افزایش توان مالی را از اصول این استراتژی ذکر کرد و گفت: به این ترتیب می توانیم اثرگذاری جدیدی در فعالیت های تخصصی خود ایجاد کنیم.

وی  تصريح كرد: در این چارچوب از الگوی تعاملی ارتباطی استفاده شده است که این الگو از طریق دو روش جداسازی و ساده سازی کمک می کند که کارها به بهترین شکل انجام شود؛ به این صورت تمامی بخش های مختلف از یکدیگر مجزا و ساده سازی صورت می گیرد که به این ترتیب مسایل و مشکلات به بهترین شکل شناسایی و مرتفع می شود.

پديدار افزود: در این راستا، 10 گروه تخصصی در انجمن شکل گرفته که تمامی اعضاء برحسب فعالیت های خود در بخش های ماشین های دوار، تجهیزات برقی، مواد شیمیایی، کاتالیست ها، لوله و اتصالات و مخازن قرار گرفته اند.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران افزود: سایر اعضای این انجمن نیز می توانند با حضور خود در هجدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای عضویت در اتاق فروش ثبت نام کنند.

گفتني است: اتاق فروش انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، به منظور معرفی توانمندی ها و محصولات تولیدی اعضای انجمن سال 91 و با حضور وزیر نفت رونمایی و آغاز به کار کرده است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار