مجری خط 3 مترو تهران گفت: ریزش های متعدد در مسیر ساخت خط 3 مترو هزینه های زیادی را برای ترمیم به مترو تحمیل می کند.

اسکندری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران طی ریزشی که در غرب خیابان مولوی به وقوع پیوست این خیابان مسدود است.

وی با اشاره به این که وجود آب های سطحی و فاضلاب در حال نفوذ در این بخش خیابان نشت های زیادی را در پی داشته است تصریح کرد: طبق دستور مدیر عامل مترو تمام ریزش هایی که در سطح خیابان رخ می دهد را در اولین فرصت بازسازی می کنیم تا مسیر مردم بسته نماند.

وی خاطر نشان کرد: مترو در حال حاضر در این مسیر کارش به اتمام رسیده و تنها نفوذ آب جوی ها و نهرها در مسیر تونل ها باعث ریزش شده است و ربطی به مترو ندارد.

وی در ادامه گفت: حجم زیادی آب وارد شده و بخشی از سازه نگهبان را پاره کرده وارد تونل شده است.

اسکندری با بیان این که طی 2 ماه گذشته ریزش های زیادی در این خیابان اتفاق افتاده افزود: با توجه به قولی که برای افتتاح این ایستگاه در بهار داده شده تمامی تلاش خود را می کنیم اما این ریزش ها کار ما را مختل کرده چرا که ورود آب به ایستگاه ها باعث شده تا کارگران تمایلی به کار نداشته باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دستگاه TBM به بالاتر از خیابان سپه رسیده و 400 متر بالاتر از مولوی هستیم و ریزش ها ربطی به مترو ندارد اما مسئول می بینیم تا برای مردم مشکلی پیش نیاید.

وی خاطر نشان کرد: اگر مشکلی ریزش ها زودتر حل نشود ممکن است طبق برنامه زمان بندی پیش نرویم و برای افتتاحیه به مشکل برخورد کنیم./ز

برچسب ها: اسکندری ، خط مترو ، ریزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار