فرماندار شهرستان بستک گفت: استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی در جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی تخلف است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس
، محمد مشتاق زاده گفت: برگزاری انتخابات در ایران با بسیاری از کشورهای دنیا که ادعای دموکراسی و فریاد آزادی خواهی شان گوش فلک را کر کرده است ،قابل مقایسه نیست، چرا که بهترین،آزادترین وسالم ترین انتخابات در ایران برگزار می شود.

فرماندار شهرستان بستک وجود برخی ناملایمات در انتخابات را آسیب جدی در زمینه برگزاری انتخابات دانست وافزود: باید باهمدلی و ایجاد روحیه اخوت و برادری عزم خودرا در جهت برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و مطلوب جزم کنیم واجازه ندهیم بدخواهان نظام با ایجاد زاویه و اختلاف به اهداف شوم خود دست یابند.

مشتاق زاده با اشاره به اينکه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در ابتداي انقلاب با رأي همه مردم به تثبيت رسيده است گفت: اجراي صحيح قانون و صيانت از آراي مردم، هماهنگي دستگاههاي اجرايي، اطلاع رساني درست و تشريح و تبيين اهميت انتخابات آينده از الزامات برگزاري انتخاباتي با شکوه است.

وی با تأکید بر توجه مدیران به رویکرد بی‌طرفانه در انتخابات تصریح کرد: بر اساس این رویکرد لازم است تمامی مدیران شهرستان به دور از هرگونه جانبداری و حمایت، تمامی تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از انتخابات به کار گمارند./ب



برچسب ها: تخلف ، امکانات ، دولتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.