شهردار قم با تاکید بر توافقات برد برد میان تجار ایرانی و سنگاپوری عنوان داشت: این امر موجب تعاملات بیشتر میان دو کشور و گسترش روابط این کشور با قم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد دلبری در دیدار با سفیر سنگاپور با بیان اینکه ایران کشوری چهار فصل بوده و گستردگی فراوانی دارد اظهار کرد: این ظرفیت‌ها موجب می‌شوند زمینه‌های سرمایه گذاری‌های گسترده در استان‌های مختلف از جمله قم وجود داشته باشد.
دلبری با بیان اینکه برای معرفی صحیح قم و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در این شهر به سایر کشورها از جمله تجار سنگاپوری آمادگی کاملی وجود دارد عنوان داشت: بازرگانان و سرمایه گذاران این کشور می‌توانند سفری به قم داشته باشند و طی بازدیدهای مختلفی وضعیت سرمایه گذاری را ارزیابی کنند.
شهردار قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم آماده پذیرایی از گروه تجاری و اقتصادی سنگاپور در هر زمانی است و ظرفیت‌های سرمایه گذاری را به آنها معرفی خواهد کرد.
دلبری با تاکید بر توافقات برد برد میان تجار ایرانی و سنگاپوری عنوان داشت: این امر موجب تعاملات بیشتر میان دو کشور و گسترش روابط این کشور با قم خواهد شد.
شهردار قم ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که یک نمایشگاه فرهنگی و هفته قم شناسی را در سنگاپور برپا کند تا زمینه تعاملات بیشتر میان سنگاپور و استان قم به وجود بیاید./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.