مدیر روابط عمومی فرمانداری شهریار گفت: ساخت و سازها و تصرف های غیر قانونی از سوی مدیریت شهری شهریار و دستگاه های زیربط رصد و قاطعانه برخورد می شود.

نوری آشتیانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی بر اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار داشت: در ماه جاری موارد متعددی از اقدامات اینچنینی مشاهده شد و با اتخاذ تمهیدات لازم، اعمال قانون و مجازات های لازم صورت گرفته است.

نوری آشتیانی با بیان مواردی از برخوردهای مقتضی انجام شده تصریح کرد: تخریب 12 مورد دیوارکشی و تفکیک بنای ویلایی غیر مجاز در زمینی به وسعت 15 هزار متر مربع در شاهد شهر شهریار که با دستور دادستان شهریار و با حضور فرماندار، توسط جهاد کشاورزی عملیاتی شد از نمونه اقداماتی است که در جهت احقاق حقوق شهروندان و اعمال بازدارندگی از تحرکات اینچنینی صورت گرفته است.

وی در نهایت افزود: دستگاه های نظارتی شهریار به منظور مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرف های غیر قانونی، به صورت مستمر و جدی برخورد خواهند کرد.

گفتنی است: در ایام نوروز نیز متخلفان با سوء استفاده از تعطیلات نوروز، قصد ساخت و سازهای غیر قانونی را داشتند که در راستای مقابله با فعالیت های اینچنینی، بیش از 7 هکتار دیوارکشی، غیر مجاز نیز تخریب شد./ز

برچسب ها: برخورد ، جدی ، متخلفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار