کسرايي گفت: هنوز نامه اعتراض سعودي ها نسبت به ميزباني ايران در بازي هاي اخير ليگ قهرمانان آسيا در AFC مطرح نشده است.

کسرايي مدير روابط بين الملل فدراسيون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با اين که ما نامه اي از AFC در مورد شکايت سعودي ها نسبت به ميزباني ايراني ها دريافت نکرديم اما جوابيه نامه را آماده کرديم تا در اسرع وقت آن را به AFC ارسال کنيم.
 
کسرايي در ادامه اظهار داشت: به نطر نمي رسد که AFC اهميتي به موضوع تازه سعودي ها عليه هواداران ايراني بدهد چرا که مستندات ناظر بازي استقلال با الهلال با موضوعي که سعودي ها مطرح مي کنند متفاوت است. هيچ کدام از صحبتهاي سعودي ها را ناظر اين بازي تاييد نکرده  و  در  گزارش خود نياورده است.
 
وي در ادامه افزود: تماشاگران ايراني بايد بدانند که نبايد با پرتاب مواد محترقه بهانه به دست حريف بدهند چون اين اتهام ها اعم از نژاد پرستي و هرج و مرج طلبي به وجهه تيم هاي باشگاهي و هواداران آنها لطمه جبران ناپذيري وارد مي کند.
 
مدير روابط بين الملل فدراسيون در پايان خاطر نشان کرد: حريفان عربي منتظر چنين اتفاقاتي هستند تا وجهه فوتبال ايران را مخدوش کرده و به دسيسه هاي خود جامه عمل بپوشانند.
 
وي درباره حذف احتمالي تيم هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا گفت: به نظر نمي رسد AFC حکمي برعليه ايران صادر کند چرا که صحبتهاي عربها منطقي نيست.
برچسب ها: کسرایی ، afc ، مستندات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار