عرب ها پس از اتهام نژاد پرستي به هواداران ايراني، خواهان حذف تيمهاي ايراني از ليگ قهرمانان آسيا شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،‌  پس از برگزاری دیدار تیم های الهلال عربستان و استقلال ایران، روز گذشته مسئولان فدراسیون عربستان با نامه نگاری با فدراسیون های فوتبال امارات و قطر خواهان حذف تیم‌های ایرانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند و با طرح یک ادعای واهی مدعی شدند که  امنیت در ورزشگاه های ایرانی وجود ندارد.

این اظهارات واهی واکنش های متعددي را در پي داشته که نتيجه نهايي آن در حال حاضر اقدام براي ارسال نامه شکيت آميز به AFC ست .

شايد اقدام تيمهاي عربي تاثيري  به حال تيمهاي ايراني نداشته باشد ، اما اتفاقات  پيش امده در ورزشگاهها  وجه هواداران ايراني را خشن  و زشت نشان مي دهد که اين خود  موضوع کمي نيست.


مهدي تاج سرپرست سازمان ليگ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نامه اعتراض آميزي نسبت به اتهام تازه عربها به تيم هاي ايراني تنظيم کرديم و قرار است فردا از طريق روابط بين الملل فدراسيون فوتبال اين نامه بهAFC ارسال شود.   

وي در ادامه افزود: ما در نامه اي اعتراض سعودي ها را جواب داديم و اعلام داشتيم اين دست از اتفاقات در هر ورزشگاهي رخ مي دهد و تنها تماشاگران ايراني مواد آتش زا به زمين مسابقه پرتاب نمي کنند. ما نيز  اين حرکت تماشاگران را درست نمي دانيم و از نيروي انتظامي خواستيم که با عاملان اين بي نظمي برخورد قاطع انجام دهند. 

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم AFC نسبت به نامه اعتراض ما واکنش نشان دهند و اين مسئله را مورد رسيدگي کامل قرار دهند. 

نامه اعتراض آميزي که بحث ارسال آن  به AFC در  سازمان ليگ مطرح است ، مي تواند مفيد باشد. اما واقعا به چه منظوري شکايت مي کنيم . وقتي به دليل  وجود اين رفتارهاي ناخوشايند ميان هواداران ، تيمهاي باشگاهي در مظان اتهام قرار دارند بايد فکر چاره تازه تري بود تا مشکل را ابتدا ميان خود حل کنيم.

گفتني است : اتهام تازه اعراب به هواداران ايراني تلخ  ترين  رخداد  يک ماهه اخير   بعدازحذف نام علي دايي از ليست فيفادر فوتبال ايران است.

برچسب ها: الهلال ، هواداران ، تاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار