مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: آلومینیوم همچنان امیدوار به بقا در مسابقات لیگ برتر است و در سه بازی پایانی برای کسب هر سه امتیاز به میدان می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جباری زاده افزود: شرایط لیگ برتر به روزهای حساس خود رسیده و این سه هفته پایانی می‌تواند آبستن حوادث زیادی باشد. تا هفته پایانی چهره تیم‌های سقوط‌کننده و قهرمان مشخص نبوده و این از جذابیت‌های مسابقات لیگ برتر است.

 وی افزود: آلومینیوم همچنان امیدوار به بقا در مسابقات لیگ برتر است و در سه بازی پایانی برای کسب هر سه امتیاز به میدان می‌رود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان درباره دیدار با گهر دورود در هفته سی‌ودوم لیگ برتر خاطرنشان کرد: آلومینیوم همچون برابر تیم ملوان بندرانزلی، با تمامی قوا و تلاش برای کسب سه امتیاز این دیدار به مصاف گهر می‌رود؛ هرچند که تیم گهر در شهر دورود تیمی خطرناک است اما تمامی توان کادرفنی و بازیکنان برای پیروزی و شکست تیم گهر به کار گرفته شده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان در پایان با تأکید بر جوانمردانه بازی کردن تمامی تیم‌ها در سه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر گفت: امیدوارم شاهد دیدارهای سالم و جوانمردانه ای از تمامی تیم‌ها باشیم، زیرا بقا و قهرمانی تیم‌ها به بسیاری از بازی‌ها بستگی دارد و امیدوارم همچون گذشته شاهد دیدارهای پاک و سالمی از تمامی تیم‌ها باشیم و تمامی نتایج درون مستطیل سبز رقم بخورد.

دیدار تیم‌های گهر دورود و آلومینیوم المهدی هرمزگان از هفته سی‌ودوم لیگ برتر دوشنبه (26 فروردین) ساعت 17 در ورزشگاه تختی دورود برگزار می‌شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار