نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اینکه باید اصولگرایان در انتخابات به وحدت برسند، گفت: ائتلاف پنج‌گانه از همان ابتدا برای پیوستن اصولگرایان به این گروه اعلام عمومی کرده و ما حتی خواستار وحدت و پیوستن ائتلاف سه‌گانه به پنج‌گانه هستیم.

 
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،"محمدرضا باهنر" يكي از اعضاي ائتلاف 5گانه ، با اشاره به نامگذاري سال 92 اظهار داشت: حماسه سياسي و اقتصادي حاكي از اعتقاد عميق رهبر انقلاب به اين مهم است و مردم مي‌بايست اين حماسه‌ها را رقم بزنند.

وي به نقاط ضعف دولت كنوني اشاره كرد و گفت: ستيز با قانون، عدم توجه به خرد جمعي، از بين بردن ساختارهاي كشور و عدم فعال بودن ديپلماسي سياست خارجي از مهمترين نقاط ضعف دولت فعلي است.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين تصريح كرد: كساني كه تحريم‌ها را كاغذ پاره‌اي بيش نمي‌دانستند اكنون مرتبا اعلام مي‌كنند مشكلات ما به دليل تحريم‌هاست در حاليكه هفتاد درصد مشكلات ناشي از بي‌برنامگي و نداشتن سند جامع و راهبردي است.

باهنر با اشاره به اینکه باید اصولگرایان در انتخابات به وحدت برسند، گفت: ائتلاف پنج‌گانه از همان ابتدا برای پیوستن اصولگرایان به این گروه اعلام عمومی کرده و ما حتی خواستار وحدت و پیوستن ائتلاف سه‌گانه به پنج‌گانه هستیم.
 
 
وي با اعتقاد به اين مسئله كه آيت الله هاشمي رفسنجاني جزء هيئت امناي انقلاب است گفت: اين امكان وجود دارد كه انسا‌ن‌هاي بزرگ اشتباهات بزرگ انجام دهند كه اين مسئله در مورد ايشان صدق مي‌كند.
 
دبير کل جامعه اسلامي مهندسين افزود: كانديداتوري هاشمي در انتخابات آتي ميتواند آخرين اشتباه عمر سياسي ايشان باشد.
 
باهنر بزرگترين ظلم به هاشمي را از ناحيه اصلاح‌طلبان خواند و تصريح كرد: بنده به خاطر دارم حجاريان در آستانه مجلس ششم پيامي داد مبني بر اينكه اگر اصولگرايان از آيت الله هاشمي حمايت نکنند ما از اصولگرايان حمايت خواهيم کرد كه اين موضوع حاكي از عمق كينه اصلاح‌طلبان به آيت الله هاشمي بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
آقای باهنر ! یک سوال دارم . آقای هاشمی ثمره خواهرزاده شما ، حالشان خوب است ؟ سال نو را به ایشان تبریک بگویید و به جای این حرفها به فکر آخرتتان باشید .
آخرین اخبار