نایب رییس هیات دوچرخه سواری اصفهان گفت: بانوان دوچرخه سوار اصفهانی نخستین بار در لیگ کشوری شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مریم مولادوست افزود: اولین مرحله از رقابت های لیگ بانوان فروردین در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها، رکابزنان رده سنی بزرگسالان در مواد 200 متر، تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، اسکرچ، دور امتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت رکاب می زنند.
وی همچنین اضافه کرد: بانوان جوان نیز در مواد تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دور حذفی، 500 متر، تایم تریل و استقامت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه این دوچرخه سواران در سال های گذشته برای سایر استان ها رکاب می زدند افزود: قرار بود رسانه برتر از اصفهان تیمی به منظور اعزام به مسابقات لیگ دوچرخه سواری بانوان تشکیل دهد اما متاسفانه این تیم تشکیل نشد.
وی گفت: چهار نفر از شش بانوی انتخاب شده به صورت قطعی آمادگی خود برای شرکت در لیگ را به هیات اعلام کرده اند.
مولادوست خاطرنشان کرد: استان اصفهان در بخش بانوان دارای ملی پوش مستعدی مانند عادله نوری است که از سرمایه های دوچرخه سواری اصفهان محسوب می شود.
وی اظهار کرد: درصورت حمایت نهادها و باشگاه های ورزشی از تیم های دوچرخه سواری بانوان استان اصفهان، قابلیت ها و شایستگی های آن ها در عرصه ملی و بین المللی بیش از پیش به نمایش گذاشته می شود./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.