فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی از استقرار پارک بادی مجهز با تمام تجهیزات در منطقه زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امیر محمدرضا عباسیان جمعه‌شب در آئین عملیات امدادرسانی نیروی دریایی ارتش به مردم منطقه زلزله‌زده شهرستان دشتی اظهار داشت: منطقه دوم دریایی ارتش از ابتدای وقوع زلزله در کنار مردم مصیبت‌دیده حاضر بوده و اقدامات قابل توجهی در این مسیر ارائه کرده است.

وی افزود: همه مردم از وقوع این زمین‌لرزه متاثر شدند و وظیفه انسانی همه مردم و مسئولان است که در حد توانمندی و پتانسیل موجود همت کنند.

فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و تامین اقلام خوراکی و بهداشتی این عزیزان امری بسیار مهم است و بدون اغراق تاکنون با همت دسته‌جمعی مردم و مسئولان کارهای بزرگی در این منطقه زلزله‌زده صورت گرفته است.

عباسیان با تاکید بر لزوم تداوم خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده تصریح کرد: نباید این مردم را تنها بگذاریم و باید شبانه‌روز در کنار آنها باشیم و حجم و کیفیت خدمات امدادی باید بیشتر و موثرتر شود.

وی اضافه کرد: مردم این منطقه علاوه بر نیازهای غذایی و بهداشتی که دارند باید از نظر روحی نیز تقویت شوند و به ویژه کودکان این منطقه باید مورد تفقد قرار گیرند و روحیه آنها را باید بالا ببریم.

فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی از استقرار پارک بادی مجهز با تمام تجهیزات در منطقه زلزله‌زده خبر داد و گفت: این پارک بادی در منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بوشهر مستقر است که هم‌اکنون جمع‌آوری شده و برای تقویت روحیه کودکان زلزله‌زده به صورت دائمی در منطقه شنبه مستقر می‌شود.

عباسیان اضافه کرد: همچنین یکدستگاه تلویزیون بزرگ شهری نیز در این منطقه مستقر می‌شود تا مردم مناطق زلزله‌زده بتوانند از امکانات موجود به نحو مطلوب استفاده کنند./ک

برچسب ها: نصب ، تلویزیون ، بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.