فرماندار بیرجند از آمادگی ۴۸۰۰ نفر نیروی اجرایی به منظور برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ علی اکبر تناکی در نشست برنامه ریزی آموزش همگانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی از تشکیل سه هیئت اجرایی به منظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبرداد.

وی تصریح کرد: این هیئت ها شامل هیئت اجرایی انتخابات شورای روستا، هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر و هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری است.

تناکی از آمادگی چهار هزار و 800 نفر برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: هیئت اجرایی متشکل از 30 نفر معتمد در این شهرستان تشکیل شده است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی نیز پیوند بین مردم با ولایت را ناگسستنی و عمیق ارزیابی کرد و گفت: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم، نخبگان سیاسی در تبیین شاخص های معین از سوی ایشان در این زمینه تلاش کنند.

وی خواستار تشکیل تیم تبیین بیانات مقام معظم رهبری و اخلاق انتخاباتی شد و یاد آورشد: این مهم می تواند باعث آگاه بخشی مردم و جلوگیری از وقوع فتنه هایی همانند فتنه سال 88 شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.