اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی در اطلاعیه‌ای اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان‌های مختلف خراسان‌رضوی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در این اطلاعیه آمده است: مراسم وداع با دو شهید گمنام در شهرستان گناباد روز شنبه 24 فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی این شهرستان برگزار و در روز یکشنبه 25 فروردین از ساعت 10 صبح از خیابان مصلی به طرف دانشگاه علوم پزشکی گناباد تشییع و در این دانشگاه به خاک سپرده می‌شوند.

همچنین مراسم شب وداع با دو شهید دیگر در روز شنبه 24 فروردین ‌ماه امسال از ساعت 18 در مسجد علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رشتخوار برگزار و روز بعد از ساعت 9 صبح از مقابل سپاه پاسداران به طرف پارک شهدا تشییع و در این محل به خاک سپرده می‌شوند.

طبق این بیانیه:‌ مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع‌مقدس در شهرستان خرو بعد از نماز مغرب و عشا روز شنبه 24 فروردین‌ماه در تکیه ابوالفضلی نیشابور برگزار می‌شود و روز بعد از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) به طرف مسجد جامع نیشابور تشییع و برای دفن پیکر این دو شهید به شهر خرو منتقل و به خاک سپرده می‌شوند.

در این اطلاعیه آمده است: مراسم شب وداع با دو شهید گمنام دفاع‌مقدس در شهرستان جوین در روز یکشنبه 25 فروردین‌ماه مصادف با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از نماز و غرب و عشا در سالن ذوالفقار این شهرستان برگزار و در روز دوشنبه 26 فروردین از ساعت 9 صبح مراسم تشییع از میدان امام حسین(ع) انجام و در این شهرستان به‌ خاک سپرد می‌شوند.

لازم به یادآوری است: این شهیدان در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و فاو و در عملیات تک دشمن در سال 67 و همچنین والفجر هشت و عملیات خیبر در سال‌های 1362، 1364، 1367 به شهادت رسیده‌اند و سن تقریبی آنان میان 17 تا 21 سال اعلام شده است./ع


برچسب ها: شهید ، گمنام ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.