رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول گفت: بدون شک حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای می‎توانند حماسه‎هایی ماندگار را خلق کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا لادن‎مقدم که در جمع کارکنان این دانشگاه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در حالی که دشمنان با اعمال تحریم‎ها و فشارهای اقتصادی به دنبال تفرقه‎افکنی و اخلال در امور سیاسی و خدشه‎دار کردن روابط بین مردم و مسئولان هستند، اجرایی شدن دقیق و کاربردی این شعار موجب پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور همراه با عزت و سربلندی دو چندان جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی تصریح کرد: «حماسه سیاسی» به معنای بیداری و امحا کامل توطئه‌های سیاسی داخل و خارجی است، از «حماسه اقتصادی» به معنی تلاش و رشد تولید ملی با اتکا به منابع داخلی و توانمندی‎های علمی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‎آبادکتول گفت: نامگذاری شعار امسال همراه با واژه «حماسه» نشان از وضعیت فراتر در یک اقدام جاری و سالانه است به عبارت دیگر ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که نه تنها عبور از تحریم‌ها با موفقیت صورت بگیرد، بلکه در دو مقوله سیاست و اقتصاد نیز حماسه‌آفرین باشیم.

لادن‌مقدم ضمن تشریح حساسیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خردادماه سال جاری خاطرنشان کرد: بدون شک حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای می‎توانند حماسه‎هایی ماندگار را خلق کند.

وی با بیان اینکه تحقق «حماسه سیاسی» علاوه بر عزمی راسخ، نیازمند وحدت ملی همراه با بصیرت دینی است، تقویت مبانی اسلامی و دینی را از اولویت‎های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: ارتقا شاخص‎های فرهنگی می‎تواند به صورت هدفمند به علم جهت دهد چرا که اگر دانشجویان و اساتید خود را به علم، ایمان و معرفت مجهز کنند و بدانند که علم و تخصص خود را در چه مسیری به کار بگیرند، تحقق سند چشم‎انداز افق 1404 را بدنبال خواهد داشت.

لادن‌مقدم با اشاره به واحد علی‌آبادکتول به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی استان گلستان، رشد چشمگیر این واحد دانشگاهی در ابعاد علمی، فرهنگی و پژوهشی در کشور را حاصل تلاش مجدانه تمام اساتید و پرسنل خدوم آن عنوان کرد و افزود: در سال گذشته در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی و برخی موارد دانشجویی روند رو به رشدی داشته‌ایم که البته به آن قانع نیستیم چرا که معتقدیم این واحد دانشگاهی در بسیاری از زمینه‌ها علمی و پژوهشی دارای توانمندی‌های بالایی است که می‌تواند موجب دستیابی به مرزهای دانش شود./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.