کاراته کا سنگین وزن ایران که مدال های رنگارنگی را در کارنامه خود دارد، رسیدن به مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون را از مهمترین برنامه های خود می داند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ ذبیح اله پورشیب اظهار کرد: چند صباحی است که برای برطرف شدن مصدومیتم فیزیوتراپی و آب درمانی را پشت سرمی گذارم و این روند را تا رسیدن به شرایط ایده آل ادامه خواهم داد.

وی افزود: با اجازه کادر فنی، در مرحله پنجم اردوهای آماده سازی حضور نداشتم تا بتوانم به طور کامل آسب دیدگی ام را برطرف کنم. زمان زیادی تا بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده و می خواهم با آمادگی کامل و بدون مصدومیت در رقابت های مختلف حضور یابم.

پورشیب درپاسخ به این سوال که چه مدت است با مصدومیت کشک زانو روبرو است، اظهار کرد: از چند سال قبل و از زمان حضور در اردوی تیم جوانان، استراحت کاملی نداشت و به طور مرتب در اردوهای تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور، لیگ و رقابت های بین المللی حضور یافتم و همین امر سبب شد تا مصدوم شوم و فرصتی برای گذراندن دوران درمان نداشته باشم.

قهرمان آسیا گفت: البته آسیب دیدگی امری طبیعی در ورزش قهرمانی است و هیچگونه نگرانی ندارم، چراکه پزشک معالجم اعلام کرم می توان بزودی و با قدرت تمرینات را از سربگیرم.

وی درخصوص اهداف خود تصریح کرد: ابتدا باید با حضور در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا به مدال های خوشرنگی دست یابم و از سد حریفان قدرتمندم عبور کنم. در ادامه به فکر طلای بازی های آسیایی اینچئون هستم تا همچون گوانگجو برای کشورم افتخار آفرینی کنم./آق
برچسب ها: پورشیب ، کاراته ، اندونزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار