مدافع اسبق تیم هاي فوتبال ذوب آهن و ملوان گفت: فوتبالیست های ایرانی 30 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت می کنند و این برای فوتبال ما تأسف بار است.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مذاکراتم با الاهلی امارات به پایان رسیده و با این تیم به توافق رسیدم ولی تنها مشکلی که وجود دارد این است که به خاطر قوانین فوتبال امارات بازیکن ایرانی حق حضور در لیگ این کشور را ندارد ولی به هر حال باید منتظر ما بود و دید که آیا می توانیم در الاهلی بازی کنم یا خیر.

وی ادامه داد: اگر حضورم در الاهلی منتفی شود هم احتمال دارد در یک تیم قطری بازی کنم چون از یک تیم قطری هم پیشنهاد دارم به هر حال به احتمال فراوان در یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس به فوتبال خود ادامه می دهم.

وی ادامه داد: به نظر من فوتبال بازی کردن در حاشیه خلیج فارس راحت تر است چون سطح لیگ آنها به مراتب پائین تر از ایران است. در ضمن مزیتی که لیگ کشورهای عربی نسبت به ایران دارد این است که مشکل مالی برای آنها معنایی ندارد ولی در لیگ ایران به جز دو یا سه تیم تمامی تیم ها مشکلات مالی دارند در ضمن بازیکنان لیگ ایران 30 تا 40 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت می کنند. به هر حال در فوتبال حرفه ای نباید مشکل مالی وجود داشته باشد و علت این مشکلات این است که در فوتبال ما اتحادیه بازیکنان وجود ندارد که از فوتبالیست ها دفاع کنند./آق
برچسب ها: حسینی ، ذوب آهن ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار