مسئولان باشگاه الهلال عربستان از استقلال به کنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا شکايت کرده اند. 'احمد عید'، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان: تحریکات تماشاگران ایرانی علیه تیم‌های عربستانی دیگر قابل قبول نیست/ پرونده کامل رفتار تماشگران ایرانی را به فیفا می‌فرستیم و در نشست آینده کنگره فیفا با سران این نهاد درباره این موضوع صحبت می‌کنم

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه الهلال عربستان از رفتارهای تماشاگران استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد. رییس این باشگاه عربستانی همچنین از شکایت به فیفا خبر داد.

باشگاه الهلال عربستان اعلام کرد که از باشگاه استقلال به خاطر اتفاقات بازی سه شنبه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است و فیلم کارشکنی تماشاگران استقلال در این بازی را با تمام جزئیات در اختیار فدراسیون فوتبال عربستان قرار داده است تا آن را به AFC ارائه دهند.

احمد عید، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان نيز در اين باري گفته است: تحریکات تماشاگران ایرانی علیه تیم‌های عربستانی دیگر قابل قبول نیست.

وي تصريح کرد: پرونده کامل رفتار تماشگران ایرانی را به فیفا می‌فرستیم و در نشست آینده کنگره فیفا با سران این نهاد درباره این موضوع صحبت می‌کنم./آق
برچسب ها: فیفا ، الهلال ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار