عصر امروز در شهرک شنبه؛

مراسم خاکسپاري شماري از قربانيان زلزله بوشهر برگزار شد

عصر امروز در شهرك شنبه تعداد 32 قرباني ديگر زلزله بوشهر که بر اثر جراحات و مسموميت جان خود را از دست داده بودند، از بيمارستان شهرستان دشتي به زادگاهشان در شهرک شنبه منتقل و به خاك سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به منطقه زلزله زده بوشهر، عصر امروز پنج شنبه 22 فروردين ماه مراسم تشييع و خاکسپاري شمار از قربانيان حادثه زلزله اخير اين شهرستان به صورت دسته جمعي برگزار شد.

بر اساس اين گزارش؛ تعداد 32 قرباني ديگر زلزله روز سه شنبه هفته جاري  بوشهر که بر اثر جراحات و مسموميت جان خود را از دست داده بودند از بيمارستان شهرستان دشتي به زادگاهشان در شهرک شنبه منتقل و به خاك سپرده شدند.

اين مراسم با حضور امام جمعه شهرستان دشتي،‌ استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان دشتي، نماينده مردم و مديران لشگري و کشوري و خيل عظيم مردم داغديده از مقابل مسجد جامع شهرک شنبه برگزار شد.

اين مراسم به دليل کثرت قربانيان با حضور خانواده‌هاي آنها به صورت ويژه برگزار و جانباختگان نيز به صورت دسته جمعي در سه رديف در کنار هم آرام گرفتند.

نکته جالب آن که، تمام مردم شهرک با غم و اندوه دو چندان در مراسم تشيع حاضر شده و با همدلي و عزاداري گسترده اين مراسم را برگزار کردند.

همچنين حضور رسانه‌هاي داخلي و خارجي براي پوشش اين حادثه مهم خودنمايي مي‌كرد.

جمعيت هلال احمر،‌ بنياد مسکن انقلاب اسلامي، گروه‌هاي بسيجي منطقه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ديگر گروه‌هاي مردمي و دولتي براي برگزاري اين مراسم از تمام ظرفيت خود استفاده کردند.

گفتني است؛ ساعت 16:22 دقيقه عصر روز  دوشنبه زلزله اي به بزرگي 1/6  در مقياس ريشتر شهرک شنبه، روستاهاي باغان،‌ درويشي، كاکي،سنال و..... آمد که در اثر اين حادثه تاکنون بيش تر از 60 نفر از هموطنان ما جان خود را از دست داده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مراسم ، تشیع ، پیکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار