استاندار خراسان شمالی گفت: ما از انتقادات سازنده که باعث پیشرفت و توسعه در فعالیت استان شود، استقبال می کنیم.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،احمدی بیغش در نشست با اعضای ستاد توسعه مردمی این استان افزود: ما به انتقادات منصفانه که از سوی افراد و گروه ها مطرح شود نیاز داریم تا بتوانیم نقاط قوت را توسعه و نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: آنچه مهم است آن است که همه بخصوص نخبگان و دست اندرکاران امر توسعه مدیران را در ایجاد تحول استانی کمک کنند.

وی اضافه کرد: مدیران دولتی نیز برای رفع مشکلاتی که استان با آن روبه روست، تلاش می کنند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نیستند.

احمدی بیغش افزود: این استان از لحاظ توسعه به علت عقب ماندگی های پیش از تشکیل استان، تا حد زیادی از داشتن برخی قابلیت های استانی دور و از بسیاری از زیرساخت ها محروم مانده است.

وی اظهارداشت: در سال های اخیر بخصوص از سال گذشته به علت برخی مشکلات که کشور در بعد اقتصادی به آن دچار است، ایجاد زیرساخت ها در این استان با تاخیر مواجه شده است.

استاندار خراسان شمالی گفت: البته بخشی از مشکلات کمبود اعتبار و ضعف اقتصادی استان به برکت اعتبار سفر رهبری به استان خراسان شمالی برطرف شده است.

احمدی بیغش افزود: در هر صورت این استان برای داشتن زیرساخت هایی در حد مرکز استان نیازمند اعتبارات بیشتری است که در این زمینه باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش نمود عینی حماسه سیاسی ملت ایران را انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری دانست و افزود: ملت با درک شرایط حساس کشور و توطئه دشمنان در این انتخابات نیز حضور گسترده خواهد داشت و حماسه سیاسی دیگری را خلق می کند.

در این نشست تعدادی از اعضای ستاد توسعه خراسان شمالی برخی از مشکلات استان از جمله بی توجهی به امر گردشگری، ماندگاری کم مسافر در استان، بی توجهی به امر سرمایه گذاری، فعالیت ادارات در اماکن اجاره ای را طرح و از استاندار خواستند ضمن بررسی، دستور لازم برای رفع آنرا به دستگاه های دولتی بدهد./س

برچسب ها: انتقاد ، سازنده ، موجب ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.