نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال اعلام کرد باید با استفاده از توانمندی مربیان داخلی و با تکیه بر آنها به سطح قابل قبولی در آسیا برسیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صدیقه کعبی زاده با اشاره به شروع اردوی تیم ملی والیبال بانوان گفت: با تصمیم کادر فنی و فدراسیون والیبال اردوهای تیم ملی را از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می کنیم تا این تیم برای حضور در رقابتهای آسیایی تایلند آماده شود.

وی افزود: میترا شعبانیان سرمربی سال قبل تیم ملی بانوان با توجه به تجربه ای که داشت امسال مجددا هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تا از تجربه او برای مسابقات بهره بگیریم. ضمن اینکه برای سایر مربیان احترام ویژه ای قایل هستم، به دلیل تجربه مربیگری شعبانیان در رده های مختلف سنی و تجربه بالای او از میدان های آسیایی منطق هم حکم می کرد که تا از او استفاده کنیم.

کعبی زاده ادامه داد: البته والیبال بانوان ایران باید به سطحی برسد که زمینه حضور مربی خارجی فراهم شود و فکر می کنیم مربیان داخلی این توانمندی را دارند تا به سطح قابل قبول برسیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در مورد اعضای کادر فنی تیم ملی بانوان یادآور شد: انتخاب اعضای کادر فنی بر عهده شعبانیان است و او باید همکاران خود را به فدراسیون معرفی کند. در مورد مشاور فنی هم با خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال مردان هم توافقاتی صورت گرفته تا او به کارد فنی تیم ملی بانوان کمک کند. به هر حال می خواهیم از کسانی استفاده کنیم که از والیبال بانوان شناخت داشته باشند و بتوانند این تیم را یک گام به جلو حرکت دهند.

وی در خصوص اردوی انتخابی استعدادهای نوجوان و جوان که به میزبانی اهواز انجام می شود گفت: چهارمین مرحله از اردوی انتخابی رده نوجوانان و جوانان 26 تا 30 فروردین ماه در اهواز با حضور مربیان تیم ملی برگزار می شود. سال قبل سه مرحله اردوی انتخابی را برای این بازیکنان برگزار کردیم که 30 نفر از 12 استان در این اردوها غربال شدند و به اردوی چهارم رسیدند. این اردو برای آمادگی نوجوانان و جوانان برای مسابقات سال آینده است و در صورتی که بازیکن قدرتمند و مستعد شناسایی شود احتمال حضورش در اردوی تیم بزرگسالان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار