برخي از محصولات بدون شناخت از بازار صادر مي شوند و اين امر موجب حضور کمرنگ و گاه از دست دادن بازار صادراتي مي شود.

خاکي عضو اتاق بازرگاني قم، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: صادرات برخي از محصولات کشور بدون شناخت بازار هدف صورت مي گيرد.

وي با بيان اينکه از دست دادن بازار هدف در اثر نبود تحقيقات بازاريابي اتفاق مي افتد، افزود: در بحث کالاهاي واسطه اي، اين موضوع از اهميت ويژه اي برخوردار مي شود.

خاکي اظهار داشت: پس از شناخت بازار، بحث قيمت تمام شده است که مي تواند به ماندگاري در بازار کمک کند.

اين فعال اقتصادي، تصريح کرد: ترغيب طرف خارجي در خريد محصول داخلي نيز از مسائل مهم ديگري است که برخي از فعالين اقتصادي کمتر به آن توجه دارند.

اين فعال اقتصادي در پايان، خاطرنشان کرد: حضور پرقدرت تجار در ميز مذاکره از جمله عواملي است که مي تواند منجر به دست يافتن به بازارهاي جديد باشد.

برچسب ها: صادرات ، ناشناخته ، هدف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار