رئیس مجلس صبح امروز با آیات عظام مقتدایی، فیض گیلانی، غروی، میلانی و شمس خراسانی ملاقات کرد.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه ۲۲ فروردین ماه) با آيات عظام مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فیض گیلانی، غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، میلانی رئیس بنیاد فرهنگی امامت و شمس خراسانی دیدار و گفتگو كرد.

آیت‌الله مقتدایی در این دیدار با بیان اینکه درباره انتخابات احساس خطر می‌شود گفت: باید وحدتی بین اصولگرایان به وجود آید.

وی با بیان اینکه باید اصولگرایان را به ائتلاف و وحدت تشویق کنیم افزود: حوزه علمیه باید درباره اصولگرایان فکری بکند تا درباره کاندیدای واحد به یک جمع بندی برسند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید تندروی‌ها کنار گذاشته شود تصریح کرد: باید همه در انتخابات تابع مقام ولایت باشند.

همچنین لاریجانی در ملاقات با آیت‌الله غروی، با بیان اینکه کتاب‌های شما برای دانشجویان بسیار خوب و مفید است گفت: این کتاب‌ها زبان ساده و روانی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با بیان اینکه باید تندروی‌ها کنار گذاشته شود، تصریح کرد: باید همه در انتخابات تابع مقام ولایت باشند.

آیت‌الله غروی در این دیدار با بیان اینکه در انتخابات احساس مسئولیت می‌کنیم، گفت: باید در انتخابات آتی ریاست جمهوری نیروهای وفادار به نظام و انقلاب به وحدت برسند.

آیت‌الله میلانی نیز در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای، ضمن بیان خاطراتی از سال‌های ۴۲ تا پیروزی انقلاب را تأکید کرد: افراد متعادلی باید در انتخابات ریاست جمهوری به صحنه بیایند و در حوزه علمیه قم و تهران درباره کاندیداهای مطرح در انتخابات صحبت شود.

در دیداری دیگر رئیس مجلس با آیت‌الله شمس خراسانی ملاقات کرد.

 آیت‌الله شمس خراسانی درباره انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، گفت: باید افرادی بر سر کار بیایند که عمل آنها درست باشد.

وی با بیان اینکه مناظره به معنای تبادل فکر است، ادامه داد: وقتی شخصی بر مسندی تکیه می‌زند باید ببیند می‌تواند در این بخش خوب کار کند یا خیر که اگر شخص دیگری توانست از عهده کار برآید مسئولیت را به او واگذار کند.

آیت‌الله شمس خراسانی تأکید کرد: شخصی که مسئولیت را بر عهده می‌گیرد باید شرح صدر داشته باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لاریجانی ، آیات ، عظام ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار