نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه دماوند گفت: امروز مسلمانان مظلوم سوریه در آتش فتنه افروخته توسط توطئه گران عبری، عربی و غربی گرفتار آمده اند.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: متأسفانه بر اساس آمار و ارقام اعلامی از سوی سازمانهای بین المللی، بالاترین کشتارهای وقایع دو ساله سوریه در ماه های اخیر رخ داده است.

وی ادامه داد: در این بین، باید زمینه سازان چنین وقایع وحشتناکی مانند اتحادیه عرب که با واگذاری کرسی سوریه به تروریستها بر این آتش دامن می زنند، از اقدامات خود وحشت کنند.

علاءالدینی افزود: امروز سران برخی کشورهای عربی با دست یازیدن به اقداماتی از این دست و همچنین ارسال کمکهای مالی و نظامی به مخالفان نظام مردمی بشار اسد خود را روسیاه تاریخ معرفی کرده و مقابل افکار عمومی جهان قرار گرفته اند.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دماوند تصریح کرد: بی شک آتش این فتنه انگیزی تنها به مرزهای جغرافیایی کشور سوریه محدود نشده و به زودی دامنگیر همه جهان عرب می شود.

وی همچنین با اشاره به فتواهای اخیر برخی علمای به اصطلاح دینی اما به واقع خود باخته عربی افزود: با تأسف در اخبار منتشر شده در رسانه های حتی وابسته به غرب مواردی شنیده می شود که روسیاهی تاریخی را بیش از پیش بر چهره دشمنان اسلام راستین جلوه گر می سازد.

علاءالدینی افزود: اینکه زنان از همسران قانونی خود جدا شوند تا مورد بهره برداری جنسی عده ای تروریست در داخل خاک سوریه قرار گیرند، در هیچ عقیده الهی نمی گنجد.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه دماوند اضافه کرد: بدون تردید نتیجه چنین فتواهایی ایجاد بزرگترین بحران اخلاقی در کشورهای اسلامی و نابود کننده بنیان خانواده خواهد بود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.