مراسم بزرگداشت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) امشب در قم برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، مسئول ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) امروز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری مراسم داخلی و خارجی و بیش از 20 هزار محفل قرآنی در داخل و خارج از کشور برای گرامیداشت این عالم مجاهد افزود: مراسم بزرگداشت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

حجت الاسلام نورموسوی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم سخنرانی می کند.

وی از برگزاری 86 مراسم در خارج از کشور از جمله در اسپانیا، هلند، انگلیس، سوئد، آذربایجان، روسیه، پاکستان، افغانستان، بحرین، عربستان، کویت، هندوستان، مالزی، اندونزی، رومانی، تونس و عمان خبر داد و گفت: مراسم یادبود با عنوان "تبیین اندیشه‌ها، جایگاه علمی و آثار برکات وجودی آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره)" هم در حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آیت الله فاضل لنکرانی(ره) در طول عمر با برکت خود100 اثر ارزشمند و درخشان علمی را به یادگار گذاشت که امروز این آثار از منابع درسی حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به شمار می‌رود.

وی از شاگردان برجسته آیت الله العظمی بروجردی(ره) و امام خمینی(ره) بود و با مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در راه ترویج دین در جامعه، خود را وقف ترویج معارف اهل بیت(ع) و حوزه های علمیه کرده بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.