مشاور امور بين‌الملل رهبري با بیان اینکه اصولگرایی نشان مخصوص بر روی نام عده‌ای خاص نیست، گفت: ما باید بتوانیم مقابل هرگونه جریان فتنه و انحراف ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ "علی‌اکبر ولایتی" با حضور در جمع طلاب و روحانیون البرز در ارتباط با مسائل انتخاباتی، اظهار داشت: شرایط کنونی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به دلیل حساسیت ویژه منطقه و همچنین مسائل داخلی شرایطی خاص است که باید تلاش کنیم انتخابات آتی را نمونه‌اي از حماسه سیاسی بدانیم.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی مقدم بر حماسه اقتصادی است، تصریح کرد: تا زمانی که در حوزه سیاسی در تمامی عرصه‌های داخلی، منطقه ای و بین‌المللی اقدامات اساسی را انجام ندهیم، مشخص نیست که بتوانیم حماسه اقتصادی را آنطور که شایسته است پیش ببریم.

عضو ائتلاف سه گانه با اشاره به وفاداری و استعدادهای ملت ایران در طول تاریخ، گفت: در بسیاری از مواقع در ایران دولت منسجمی وجود نداشته، اما همیشه ملت ایران حضوری حماسی در تمامی عرصه‌ها داشته‌اند.

مشاور امور بین‌الملل رهبری، با اشاره به پدیده بیداری اسلامی در جهان تصريح کرد: این پدیده در واقع یک رنسانس اسلامی در مقابل رنسانس اروپایی که در آن به اصل بی دینی رم و یونان خود را بازگشت داده اند، اما رنسانس اسلامی بازگشت اسلام است.

وی افزود: کشورهای اسلامی تمامی مکاتب غربی را در طول تاریخ خود امتحان کرده‌اند و هر روز وابستگی این کشورها به غرب و شرق بیشتر می شد و نتیجه آن عقب افتادگی بیشتر آنها در تمامی عرصه‌ها شد.

ولایتی با بیان اینکه بیداری اسلامی در همه جا نمود پیدا کرده، تصریح کرد: عامل تمدن و بیداری اسلامی از ایران سرچشمه می‌گیرد و این جزء افتخارات این کشور به حساب می‌آید که بیشترین خدمت را به دنیا ما ایرانیان انجام داده‌ایم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: ملت ایران با تحمل 34 سال سختی به دنبال حفظ استقلال خود عمل کرده‌اند و باید بر این مسئله واقف باشیم که پیروان دین خدا و اهل بیت در مقابل جنود شیطان بایستند و نهضت عاشورایی را تداوم دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران خواهان برقراری روابط بین‌الملل خود با دیگر کشورها است، خاطرنشان کرد: ملت و حکومت ایران با حقوق برابر و احترامی کامل، خواهان گسترش روابط خود با دیگر جوامع است.

وی افزود: بخشی از مشکلات ما در روابط بین‌الملل به این مسئله مربوط می‌شود که ما آنطور که باید این روابط را سامان می‌دهیم، عملکرد این گونه‌ای نداشته‌ایم.

مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری، بیان داشت: تا زمانی که حماسه سیاسی در چارچوب عزت اسلامی باشد قطعا می‌توانیم با تمام دنیا رابطه داشته باشیم و انشاءالله بتوانیم در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گام اول حماسه سیاسی را پیش ببریم.

ولایتی ادامه داد: اصولگرایی نشان مخصوص بر روی نام اشخاص خاص نیست و ما باید بتوانیم در مقابل هرگونه جریان فتنه و انحراف ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم جبهه‌ای متحد با وجود کابینه‌ای قدرتمند داشته باشیم، قطعا این کشور با وجود سرمایه‌های عظیم خود و همبستگی و پشتوانه مردم و حکومت اسلامی می توانند به اهداف آرمان انقلاب اسلامی دست پیدا کنند.

عضو ائتلاف سه گانه در پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به لحاظ اقتدار و عظمت در تمام دنیا حرف اول را می‌زند و در حل مسائل جهان اسلامی اگر جمهوری اسلامی ایران نباشد، قطعا مسئله و مشکلات این کشورها حل نخواهد شد و ما باید بتوانیم در تمامی عرصه‌ها ظرفیت‌های خود را به فعلیت برسانیم و این امر از طریق دولتی کارآمد امکانپذیر است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ولایتی ، اصولگرایی ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار