کودکی از داراب فارس برگزیده مسابقه بین المللی نقاشی هیکاری ژاپن شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، کودکان و نوجوانان ایرانی موفق به دریافت 7 جایزه از بیستمین مسابقه بین المللی نقاشی هیکاری کشور ژاپن شدند که فاطمه جاوید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داراب فارس در میان آنها به چشم می خورد.

این مسابقه که همه ساله برگزار می شود در سال 2012 موضوع خود را به زمین زراعی،کشاورزی، محیط زیست، طبیعت، مردم و خانواده اختصاص داده بود و در این میان لوح تقدیر نشان طلایی سهم مبینا رحمانی 10 ساله از تاکستان استان قزوین شد.

دیگر برگزیدگان این مسابقه از استان اصفهان به نامهای سوسن طاهری 14 ساله از گزبرخوار، سارا مزروعی 10 ساله از کهریزسنگ و عسل صدر عاملی 9 ساله از اصفهان نیز لوح تقدیرنشان نقره ای و دو لوح تقدیر نشان برنزی را به خود اختصاص دادند و دیگر لوح تقدیر نشان برنزی مسابقه نیز به فاطمه جاوید 11 ساله از شهر داراب فارس اهدا شد.

حسنا عزیزی 6 ساله از شهر سنندج استان کردستان و فاطمه صبوری 13 ساله از شهر خلخال استان اردبیل موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند. حدود 28 هزار اثر نقاشی از 75 کشور جهان به دبیرخانه این مسابقه در ژاپن ارسال شده بود که 1070 اثر آن به اعضای مراکز کانون سراسر کشور اختصاص داشت. /س

برچسب ها: کودک ، فارسی ، هیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.