معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: امکان شرکت آنلاین در مسابقه پیامک ادبی خلیج فارس در پورتال خبری اداره کل ایجاد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، "اکبر آرمند" افزود: در این شیوه علاقمندان می‌توانند به طور مستقیم به پورتال خبری اداره کل با آدرس www.news.ershad-as.ir مراجعه نموده و با کلیک بر روی ماژول جشنواره پیامک ادبی خلیج فارس در این مسابقه شرکت نمایند.

وی افزود: شیوه شرکت آنلاین در مسابقه به منظور تسهیل دسترسی علاقمندان به شرکت در جشنواره طراحی شده است.

آرمند تاکید کرد: بهره‌مندی بیشتر از رسانه‌های الکترونیک در گسترش فرهنگ متعالی اسلامی و ایرانی و سطح پوشش دهی گسترده پیامک و همچنین امکان حضور اقشار مختلف مردم با رده‌های سنی متفاوت از ویژگی‌های این مسابقه‌ی ادبی است.

براساس این گزارش محورهای این جشنواره شامل تک‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع خلیج فارس، رویاپردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر با محوریت خلیج فارس و تاریخچه خلیج فارس، جغرافیای خلیج فارس و جملات کوتاه با الهام از اشعار و نوشته‌های بزرگان شعر و ادب درباره خلیج فارس با ذکر منبع بوده و متن پیامک ارسال شده باید تک بیت، مصرع یا جمله‌ای زیبا و تاثیرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده و متن پیام باید در حد 25 تا 150 کاراکتر باشد.

علاقمندان می‌توانند متن پیـامک‌های خـود را تا چهارم اردیبهشت‌ماه جاری به شمـاره 30002828208208 ارسال نموده و یا با مراجعه به پورتال خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی مراجعه نمایند/س

برچسب ها: شرکت ، آنلاین ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.