امام جمعه شهرخورموج مرکز شهرستان دشتی گفت:از زمان وقوع حادثه دلخراش زلزله بخش های شنبه و طسوج و کاکی این شهرستان از روز سه شنبه هفته جاری تاکنون مسوولان در کنار مردم بوده اند و چیزی برای خدمت رسانی کم نگذاشته اند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،حجت السلام ˈحسن مصلحˈ افزود:افزون بر بسیج امکانات استان بوشهر از استان های همجوار و تهران نیز مسوولان و سایر قشرها احساس مسوولیت کردند و با حضور خود در منطقه و ارسال امکانات مورد نیاز موجب قوت قلب مردم و کاهش آلام آسیب دیدگان شدند.

وی اضافه کرد:قبل از این که مسوولان درمنطقه حضور پیدا کنند مردم به صورت خودجوش با احساس نوع دوستی حضور چشمگیری داشتند و افراد را از زیر آوار بیرون کشیدند و تلفات را به کم ترین میزان رساندند.

مصلح اظهار کرد:نجابت مردم دشتی ، ایمان و کم توقعی آنها می طلبد که ما هرچه بیشتر با برنامه ریزی صحیح و خدمت رسانی به آسیب دیدگان از آلام آنها بکاهیم.

وی افزود:پیام رهبر معظم انقلاب تاکید معظم له به رسیدگی نسبت به آسیب دیدگان و پیام های سران قوا و دیگر شخصیت های کشوری موجب کاهش آلام داغداران و آسیب دیدگان شد.

مصلح گفت:مردم شهرستان دشتی مردمی نجیب هستند اما این حادثه آزمایشی هم برای آسیب دیدگان و آزمونی برای مسوولان و مردم است که چگونه با این حادثه برخورد می کنند و رسالت خود را در مقابل همنوعان خودشان انجام دهند.

وی بیان کرد: مسوولان باید با تدبیر، برنامه ریزی و ساماندهی خوب افزون بر شتاب بخشیدن به عرضه خدمات برای ایجاد سرپناه، بازسازی مناطق و رفع نیازمندی ها اقدام اساسی انجام دهند.

زمین لرزه ای به بزرگی 1/6 درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر روز سه شنبه بخش های کاکی،شنبه وطسوج درجنوب استان بوشهر را لرزاندکه براثر آن 37 نفرکشته و 950 مصدوم شدندوسه هزارو100واحد مسکونی به صورت 100درصدتخریب شد.ک/
منبع :ايرنا
برچسب ها: زلزله زدگان ، دشتی ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.