مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه جاری اشاره و گفت: تعیین سرنوشت و انتخاب مدیریت اجرایی کشور نیاز به خلق یک حماسه دارد و مردم با حضور پرشور و شعور خود سکان کشور را به دست فرد اصلح می‌سپارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت الاسلام محرم‌علی فراش یا اشاره به نامگذاری سال با عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: شعار سال نشان از زمان‌شناسی و بصیرت بالای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شناسایی و خنثی ‌سازی حربه‌ها دشمنان است.
وی اظهار کرد: دشمن در اقدامات خود دو بخش سیاسی و اقتصادی کشور را مد نظر قرار داده و در چند سال اخیر در این دو بخش سرمایه گذاری کلان کرده است.
حجت الاسلام فراشی با اشاره به اینکه دشمنان در عرصه اقتصاد معیشت مردم آخرین حربه خود را به تحریم اقتصادی کشور اختصاص داده است، افزود: دشمن در آخرین حربه خود با تحریم اقتصادی سعی دارد تا با به زانو درآوردن مردم آن‌ها را به ایستادگی در مقابل نظام وادار کند اما این حربه دشمن نیز به خاطر اعتقاد مردم به نظام و انقلاب نتیجه عکس داد و تحریم به نفع مردم ایران درآمد.
وی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد: به دلیل زمان شناسی و بصیرت بالای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امسال با نامگذاری سال در این دو نکته ورود حماسی پیدا کرده اند.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دشمن با دست گذاشتن بر روی این دو نکته بسیار حساس کشور قصد دارد تا برگ برنده را در دست داشته باشد که برای پیروز در این میدان نیاز به روحیه حماسی و جهادی است.
وی با اشاره به اینکه حماسه یعنی انجام کار خارق العاده، بیان کرد: حماسه یعنی یک کار توأم با تلاش مضاعف همراه با سختی بسیار را حماسه گویند.
حجت الاسلام فراشی با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال گذشته با حضور بسیار پرشور خود سیلی دیگری به استکبار زدند، عنوان کرد: مردم در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر با حضور پررنگ و سبز خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند کوبید.
وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه اشاره و اعلام کرد: تعیین سرنوشت و انتخاب مدیریت اجرایی کشور نیاز به خلق یک حماسه دارد و مردم با حضور پرشور و شعور خود سکان انقلاب را به دست فرد اصلح می سپارند.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: در بحث اقتصاد به دلیل وجود تحریم ها امروز فشار زیادی به مردم وارد می‌شود که مدیریت اقتصادی جامعه در این شرایط نیاز به حماسه و تعامل بیشتر مردم و نظام دارد./س
برچسب ها: سرنوشت ، انتخاب ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.