سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی گفت: 24 خرداد فرصتی برای انتخاب فرد تعیین کننده است تا باعث ایجاد تحولی بزرگ در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ "محمدباقر نوبخت" سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در همایش انتخاباتی وی که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: حضور در این عرصه نمادی از احساس مسئولیت نسبت به تحولات اجتماعی است.

وی ادامه داد: هیچ کدام از ما وضعیت موجود را مطلوب ندانسته و برای بهتر شدن آن تلاش می کنیم که ایجاد تغییر و تحول در این راه از دو مسیر قابل تعقیب است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی، گفت: از مسیر قوه تقنینی به این صورت است که حداقل باید رای به 150 نماینده در مجلس را داشته باشیم، اما در قوه مجریه برای ایجاد تغییر و تحول در جامعه انتخاب یک فرد اصلح کافیست که 24 خرداد سال جاری فرصتی است برای انتخاب آن شخص تعیین کننده، که اگر این انتخاب نادرست باشد، مواریث امام (ره) و موجودیتی که شهدا و جانبازان برای کشور ایجاد کردند، با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: در وضعیت فعلی کشور وظیفه احزاب این است که کسانی را برای انتخابات و اداره امور جامعه انتخاب و به مردم معرفی کنند.

وی افزود: ما طی یک بیانیه از حسن روحانی دعوت کردیم تا این مسئولیت خطیر و پرزحمت را قبول کند و در تشکیل این همایش حزب وفاق ملی همکاری زیادی داشتند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی، با معرفی اجمالی وی گفت: روحانی از دوران انقلاب تا امروز مورد اعتماد نظام و مردم بوده است و مسئولیت‌های حساسی در خبرگان رهبری ، شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی داشته است.

نوبخت خاطرنشان كرد: ما راه بزرگی در پیش داریم و مشکلات فراوانی در مسیر ما قرار دارد، اما وظیفه همه ما این است که برای بهبود وضعیت کشور همه آنچه در توان داریم به کار گیریم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نظام ، مردم ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار