معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان، هزار و 922 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حسن زاده افزود: از مجموع این تعداد صندوق اخذ رای، هزار و 790 شعبه ثابت و 132 شعبه نیز سیار است.
وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات هزار و 479 شعبه در روستا و 443 شعبه در مناطق شهری پیش بینی شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: با همکاری فرمانداری ها و بخشداری ها استان، بستر لازم در 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و هزار و 742روستا برای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای مهیا شده است.
به گفته وی هم اکنون بر اساس برنامه زمان بندی ستاد انتخابات کشور مراحل مختلف برگزاری انتخابات از سوی ستاد انتخابات استان در دست اقدام است و با تلاش همگانی آماده برگزاری انتخابات به شکل مناسب و شایسته هستیم.
وی تاکید کرد: مردم مسلمان و همیشه در صحنه کردستان همانند گذشته با حضور در انتخابات 24 خرداد همراه و همسو با دیگر ملت ایران یکبار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب پاسداری خواهند کرد.
حسن زاده میانگین حضور مردم کردستان در انتخابات را بیش از بسیاری استان ها و بالاتر از میانگین کشوری برشمرد و گفت: حضور آگاهانه مردم کردستان در پای صندوق های اخذ رای نشان از بصیرت انقلابی و اسلامی آنها است.
وی گفت: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب با استفاده از توطئه های مزدورانه در صدد دور کردن مردم از انقلاب هستند و در این راستا چندین شبکه ماهواره ای ضد انقلاب برای القاء تفکر عدم توجه دولت به کردستان فعالیت دارند تا شاید بتوان مردم را از انقلاب دور کرد ولی با همراهی مردم کردستان با انقلاب، این ترفندها همانند همیشه ناکارآمد خواهد شد./س
برچسب ها: شعبه ، اخذرای ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.