"بالهای خیس" با وجود کمی ضعف در سناریو، مخاطب را دچار سردرگمی می کند.

کاظم هژیر آزاد، بازیگر مجموعه "بالهای خیس" در خصوص موفقیت و خلق لحظه های طنز، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: راهنمایی های "عباس رنجبر" کارگردان "بالهای خیس" باعث ایجاد لحظه هایی طنز و موفق در این اثر تلویزیونی شد.
وی با اشاره به تعدد سکانس ها و برداشت مخاطبان اظهار داشت: "بالهای خیس" مجموعه ای رمان مانند بوده که با هر سکانسی ایده ها و حلقه های بسیاری را ایجاد می کند.
هژیر آزاد ادامه داد: معتقدم باید در هر سکانسی یک ایده و در نهایت دو موضوع مورد بحث قرار گیرد تا مخاطبان به نتیجه گیری درستی رسیده و نیز از سردرگمی رها شوند.
این بازیگر افزود: حلقه ها و گره های بسیاری در هر قسمت از این سریال مطرح می شود که به عقیده من کمی مخاطب را سردرگم می‌کند.
وی ابراز داشت: طرح کار را پسندیدم ولی سناریو از ضعفی برخوردار بود که "رنجبر" با تند کردن ریتم کار، توانست بخشی هایی را کنترل کند.
هژیرآزاد در خصوص سکانسهای خود تصریح کرد: من فرصتی برای خواندن و دیدن مجموعه "بالهای خیس" را نداشتم ولی سکانسهای مربوط به بازی خود را خیلی دوست داشتیم.
وی در خصوص ژانر "بالهای خیس" و پرداخت این اثر به نسل جنگ و نسلهای بعد از آن گفت: قصد آموزش خوب باید هدف هر سریال یا فیلمی باشد و اینکه با چه زبان و ژانری مطرح می شود خیلی مهم نیست.
هژیر آزاد خاطرنشان کرد: امیدوارم "بالهای خیس" با وجود زحمات تیم پشت صحنه و جلوی دوربین مورد توجه مخاطبان قرار گیرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.